Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2008 10:11 - Писмо до Дядо Коледа
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1973 Коментари: 7 Гласове:
2



Мили, Дядо Коледа,
донеси ми моля ти се малко повече спокойствие и вяра. И дай ми малко сила а продължа да вярвам в доброто и красивото. И дай ми малко разум, за да не върша глупости и да не наранявам хората, които обичам. и подари ми много нови мечти, следкоито да хукна като малко дете. И дай ми надежда и очаквания, за да мога да оцелявам в тази постановка, реализирана от лош сценарист и изиграна от некадърни актьори, която носи иначе красивото име - Действителност. И подари ми много обич, толкова много, че цяла вечност да раздавам на хората. и донеси ми сладостта на шоколада и светлината на коледната елха, и топлината на детството и магията на приказките, в които още опитвам да вярвам.
Разбира се - няма да откажа и оная красива кукла с жълтата рокля, която тати няма да иска да ми купи, защото съм била голяма.
Мили, Дядо, аз ще се зарадвам и на влакче. Само не ми носи въглен, моля те!
С обич!


Тагове:   дядо,   писмо,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glarus - Интересно писмо.
09.12.2008 16:45
Дядо Коледа въглени не подарява, иначе трябва да ти донесе от всичко.
Мило писмо !
цитирай
2. amrita - :)
09.12.2008 16:51
В един филм ... уви не помня заглавието...даваха на непослушните деца въглени вместо ппдарък. Филмът се разказваше за бащата на малко момченце, който по неволя стана новия Дядо Коледа, тъй като облече дрехите на предишния. Договор за Коледа ли... нещо подобно беше.
Уау, май наистина искам отново да повярвам в Стареца.
Благодаря за хубавите думи.
цитирай
3. fam - много мило и ...страхотно
14.12.2008 16:30
И аз скоро се замислих за пост - писмо към Дядо Коледа...радвам се че си ме изпреварила....справила си се много добре (както студено биха се изразили англичаните) или ииначе по нашенски казано- чудесно :)
Дядо Коледа, и аз мен ако може същия подарък :) Само дето замени моял те куклата с Мечо Пух..онзи с червената тениска, която му е късичка и остава тумбачето му отвън....
amrita, благодаря ти...донесе ми емоция
цитирай
4. amrita - :)
14.12.2008 17:33
На всички ни да донесе само най-хубавото. А за теб щом ще е Мечо Пух, да е и с гърненце мед.
Весели празници!
цитирай
5. ralsska - Добре написано. . вложила си много ...
17.12.2008 17:17
Добре написано..вложила си много труд и много обич...и естесвено не на последно място много истина =) наистина Дядо Коледа би се зарадвал на такова писмо =) И благодаря за съвета на Пушкин..ще обърна внимание на произведението =)
цитирай
6. viki11 - Ако си натровен, въгленът ще те и...
20.12.2008 14:45
Ако си натровен, въгленът ще те излекува. Това може да е скъп подарък.
цитирай
7. amrita - нали :)
20.12.2008 15:27
но някак..оная кукла...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839871
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980