Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 18:20 - Една баба ме прецака с 5лв.
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1163 Коментари: 2 Гласове:
2



Заех 5лв. на една баба. Каза ми, че няма да се прибере. Идвала до болницата и не пресметнала колко пари ще й трябват. Жената изглеждаше наистина притеснена.Обясни ми, че лекарството, което са и предписали се оказало по-скъпо и така останала с 50 стотинки в джоба. Говорихме известно време, направих й чай и я настаних да седне на стола под климатика, за да се сгрее. И си мислех, че съм направила нещо хубаво за един хубав човек. Тази баба така ме омая със сладките си разкази за своите внуци.

На излизане се сблъска с един от колегите ми. Той я поздрави, а тя само смънка нещо като поздрав и побърза да се изниже през врата.
- Откъде я познаваш? - попитах го аз
- Редовно съм й давал пари за цигари и ракия.
- Наистина? Не я ли видя каква е?
- Ти видя ли я?
- Разбира се. - заявих аз, а после се разсмях от сърце - Стара шарлатанка. Нищо - готина е. И е такава актриса.
- Пропила се е като млада. Никой не знае защо. Тя твърди, че алкохол не близва.
- Има ясна мисъл и говори свързано. Странна птица.
- Да! Не я учи да й даваш често, че после няма да можеш да се оттървеш от нея. А и всички тия сладникави разкази за внуците и времето, когато е била като теб омръзват след като ги чуеш няколко пъти.
- Добре!

След час работният ден свършва. 
Равносметката: излъгана.О, не!! Прецакана от една алкохолизирана пенсионерка и с пет лева по-малко в джоба. Но, по дяволите, чувствам се добре.
Аз все пак направих нещо хубаво на един хубав човек. Защото, всеки пушач може да го потвърди, без цигари е...уф. И аз съм искала цигара от непознат - толкова ми се е пушило. Жената действа на по-широко, но пък умее да си измисля прекрасни истории. Аз като си поисках цигара тогава прозвучах горе - долу така:
- Извинете, дали..такова...ако...проблема е, че от половин ден...и как да кажа, малко ме е срам....но дали е възможно...ако имате повече...да ми дадете една цигара.
А бабаката беше готина. Умеше да говори, умееше да се смее, умееше да играе. Прекрасна актриса. 

Бабо, изигра ме, бъди и жива и здрава!



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
2



1. rummi - :-)
22.12.2008 18:29
стават такива работи. за 5 лв. дамата е продала една история за внуци, която явно се харчи добре.
има какво да се научи :-))))))

весели празнични дни, късмет и благодат, всяко дадено да се върне трикратно!
цитирай
2. amrita - да, :)
22.12.2008 18:32
като обидата ти мине остава възхищението от добрата маркетингова стратегия

Весели празници и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840149
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980