Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2008 19:50 - НАЗДРАВЕ, хора! Време е за обичайната равносметка
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1791 Коментари: 6 Гласове:
2



Хайде да се напием, мамка му. Опс, извинете! Една дама не бива да бъде вулгарна и проста. Каква ти дама? Искам само да се напия. В избата има хубаво вино, бутилирано някога за по-специални поводи. Та какво по-специално?! Идилиична обстановка, тиха музика, пиратки и студ. И ако не е специално това, че все пак не съм станала наистина вулгарна и проста от тази идилия (идва ми просто в повечко)?
Та приказката ми беше за виното. Как беше оная максима? In vino veritas. Ако помисля сигурно ще изчопля и смисъла й, но сега съм заета да чопля корк.
"Кървава да вдигна напивка". Наздраве, Ботев! Ти изпя за какво милееш и умря. То беше отдавна.
Рей Брадбъри пък забърка своето "Вино от глухарчета". Не съм я чела. Въобще толкова неща не съм направила. И вино не съм правила. По филмите едни дебели и потни момичета скачат боси в гроздето и си отмиват краката. Може би пък именно оттам е уникалния вкус.
А пък в Поморие тази година имаше конкурс за написване на стихове посветени на виното. Мисля, че се казваше "море от вино". Айде сега - какво е общото между виното и морето? Може да е полюляването.
Въобще виното те преследва навсякъде, където отидеш. Не, не си алкохолик. То е просто нахално. Намества се на празничната трапеза по всякакъв повод. Става и за без повод. Оставя досадни петна и даже смелата Мария надали би се справила с тях. Просто сме си за нова покривка. Язък! Тая беше от мама.
И? Какво ни остава в една самотна вечер, ден след Коледа? Освен виното.
Да се напием, а?
Аз възнамерявам точно това да направя. Без предварителната уговорка, че ще се натряскам порядъчно. Не! Съвсем аристократично и като в хубав филм ще си отворя бутилка вино, ще налея в чаша на столче и ще преглъщам бавно и важно. Само да се справя с проклетия корк - мамка му коркова!
Опс! Извинете ме айде и НАЗДРАВЕ. Ако още не сте си направили равносметката за 2008, а имате желание да го сторите, първо се снабдете с малко винце. 
Нали знаете...в него била истината. Пийте и пресмятайте - успех! Аз вече теглих чертата и ми остана само да се напия...съвсем цивилизовано и аристократично, разбира се.


Тагове:   Наздраве,   обичайната,


Гласувай:
2



1. akasha85 - Айде наздраве за равносметките ...
26.12.2008 20:44
Айде наздраве за равносметките :))
аз моята не смея да я започвам, но затова пък редовно си наливам по чаша вино ;)
цитирай
2. amrita - е,
26.12.2008 20:45
аз се престраших да я почна, та...
хлъц... бузите ми почервеняха
цитирай
3. rummi - хм... аз вече не си правя равносметка в края на всяка година
27.12.2008 12:18
много начесто някак ми идват равносметките :-)))))
цитирай
4. amrita - както и
28.12.2008 07:45
да го погледнеш равносметките са гадно нещо.
Просто се изумяваш колко глупости си успял да свършиш, а колко си изпуснал...
цитирай
5. rummi - по глупости мога да се състезавам
28.12.2008 14:49
с професионалистите :-))) най-вече защото все се чудя има ли всъщност смисъл да правя "умни" неща.
цитирай
6. amrita - е то
28.12.2008 15:30
смисълът е май ако има смисъл за теб, иначе няма смисъл..
(ето ти глупаво изречение, ама не мога по-ясно)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841100
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980