Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2008 18:30 - На татко
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3985 Коментари: 2 Гласове:
1



Утре баща ми има рожден ден. Много години все го "претупваме" покрай другите празници, сигурно и тази ще бъде така. Та.. докато се чудех какво да му подаря се заговорихме с един приятел. Помолих го да ми помогне в избора. И той ми каза нещо, което дълбоко ме разтърси:
"Ако имах дъщеря и празнувах своя 50 годишен рожден ден, ще искам единствено тя да седне с мен, да изпием по чаша вино, да е до мен..."
И наистина беше прав. Купих първата книга, която ми хареса и бутилка червено вино.
А следващия стих на Пепа Николова написах в картичката му. Да се чувстват поздравени всички бащи и дъщери ;)

На татко

Не помня кога за последно ти казах: "Обичам те".

Не помня кога за последно погалих с ръка

косите ти бели, със мъдрост обкичени...

Не зная дали съм добра дъщеря.

 

Но помня как босичка тичах във парка -

усмихнато гледаше мойта игра.

Мечтаеше с мен - макар да бях малка

ти беше до мен и в смеха, и в плача.

 

И помня, когато през сълзи премигвах

как нежно поглеждаше в мойте очи.

Във твойта прегръдка утеха намирах,

заспивах щастлива - без страх, без сълзи.

 

Ти дал си ми много - не искаше нищо,

мечтаеше само да стана Човек.

И знам, че понякога плакал си скришно

за моите болки - и търсел си лек.

 

Научи ме всички до мен да обичам,

научи ме силна да бъда - дори

когато душата на болка обричам

да не показвам на никого мойте сълзи.

 

Незная дали добра дъщеря съм,

незная дали се превърнах в Човек,

но знам, че съм още дете във душата

и искам във парка да тичам със теб.

 

Не помня кога за последно ти казах: "Обичам те".

Не помня кога за последно погалих с ръка

косите ти бели, със мъдрост обкичени...

Обичам те, татко, дори и когато мълча...




Гласувай:
1



1. rummi - Честит Рожден Ден
29.12.2008 18:31
на един обичан баща. Поздрави - прекрасен подарък :-)
цитирай
2. amrita - :)
29.12.2008 18:44
Наистина осъзнах колко рядко съм го казвала. Супер криво ми става като си помисля.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839342
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980