Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2009 17:39 - Държа се за въздуха (опит за поетичен превод)
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 734 Коментари: 0 Гласове:
2



В прозорците ми гасне пак света,
и зная - винаги ще е така.
Под нозете преминава пак
някаква чужда планета.
Половин царство купих с билет,
платен напълно. 
От хилядите пътища пред мен
избирам този.

Държа се за въздуха,
за острите звезди,
а огромното небе
е на ръка от мен.
Държа се за въздуха,
за острите звезди
и там над земята
държа ръката ти.

Моят враг от огледалото
ми е верен до самия край
и зная - на ветровете
ще издържат въздушните сводове.
Как е трудно да направиш стъпка,
и колко по-трудно правиш две.
Толкова много пътища наоколо,
но аз избирам СВОБОДАТА.





Тагове:   превод,   опит,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840926
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980