Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 10:30 - Писна ми да слушам едно и също
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1936 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Писна ми навсякъде да чета или слушам все едно и също - колко е гадно в България, колко бездушни са станали хората, колко злобни са българите и т.н. И все същите водови и примери - войната по пътищата, боклуците, пиянските свади, пресичането на червено, ниската грамотност, свободията в училищата.
ОК! Има го. Как да го отрека?
Но ми се иска да търся добрите неща, добрите хора и добрите постъпки. Иска ми се да обърна внимание на майката, която работи на 2 места, за да може детето й да ходи на училище и това дете наистина се старае. И на децата, които играят на топка пред блока ни и ме канят да поиграя с тях. И на учителката, която се е отдала напълно на това да "възпита" своите ученици и въпреки цялата умора и цялата гадост на ежедневието да намира сили да влезе в час усмихната. И ми се иска да спомена човека (младежа), който чака светофара да светне зелено, при все че другите са вече пресекли и при положение, че и той е могъл. И за онази жена, която минава в нашия квартал и всеки път, когато срещне погледа ти, ти се усмихва и казва "Добър ден!". А тя е стара и сигурно е видяла и изпитала много по-големи страдания от нас, които все говорим за това колко сме се зле.
БЪЛГАРИНЪТ НЕ Е ЖИВОТНО! БЪЛГАРИНЪТ Е ПРЕКРАСЕН! ДУШЕВНОСТТА НА БЪЛГАРИТЕ Е ЯРКА
И СИЛНА! Да си българин НЕ Е ЛОШО. Само трябва да бъдеш ИСТИНСКИ..



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - :):):)
24.04.2009 12:25
Красиво си е тук. И ние сме готини. Ама...все трябва мрънкаме.
Даже и твоето заглавие и текст е малко във вид "мрънкане". Нищо лично. Просто...трябва малко да си променим мисленето и да гледаме по-положително.

:):):)
цитирай
2. pegas08 - Браво на автора. Напълно съм съгласен с теб.
24.04.2009 15:33
В твоя чест скъпа, днес ще бъда полупозитивен. А какво да правим гадните, все пак? Я ги прехвърли при мен. За чиста и свята Република!
цитирай
3. amrita - На мрънкане ли?!
24.04.2009 21:12
хм? може, може... иначе си права :) ПОздрави!
цитирай
4. amrita - pegas08,
24.04.2009 21:13
защо са ти гадните? Какво ще ги правиш :) ?
цитирай
5. malkovich7 - hai
24.04.2009 21:55
kade sa tezi bylgari.az ne vijdam takiva.vsi4ki sa v 4ikago.
цитирай
6. анонимен - V Chicago sa vsichkite bg seliani. . ...
25.04.2009 05:31
V Chicago sa vsichkite bg seliani...! Tam s konkurs za prostotia sa gi subirali....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840478
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980