Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2009 10:22 - Люлякови празници
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3796 Коментари: 3 Гласове:
0



Люляците са цъфнали в нашия квартал. Люляците са цъфнали. Още от дете за мен това е един празничен ден. Вървя по тротоарите и пия от този сладък аромат. Развеселявам се, успокоявам се... Не зная защо ми действат така, тези лилави немирници. Но с какво нетърпение ги чакам всяка година?! Като малко дете, което чака някой да си дойде и тича до вратата всеки път, когато чуе шум или стъпки. Като гладно пиленце, което още не се е научило да лети и чака майка си да се завърне в гнездото и да му донесе храна и топлина.
Те разцъфнаха. Е, още не съвсем, но от няколко двора вече се носи сладкия им аромат. Колко пъти минах покрай тях - ще ме заподозрат в мисъл за кражба. :)
Днес е една хубава, празнична събота, украсена в люляково. Днес е един хубав, слънчев пролетен ден. Днес за мъничко ще забравя всички грижи и ще се наиграя с децата пред входа.
 image
Днес е ден за живеене...

(на снимката надали е точно люляк, но пък е красива)

image

Ето го...моят детски празник.

Усмихнат и слънчев ден на всички!



Тагове:   дневник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Здравей Амрита,
25.04.2009 10:36
И сега усещам аромата и уханието на люляка...той ми напомня за моето детство. В градината на баба имаше невероятни люляци, които ще помня цял живот. Те ми даваха усещането за нещо много чисто и красиво, нещо което само детското въображение може да роди. Поздрави.
цитирай
2. vanya70 - Усетих този вълшебен аромат! :)
25.04.2009 10:40
Върнах се и аз в детството... приказно!

Благодаря ти!

Хубав и весел ден ти пожелавам! :)))
цитирай
3. amrita - Прегръдки и на двете ви.
25.04.2009 10:45
Много се разнежвам покрай тея лилави цветчета... странен наркотик са ми те, милите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840492
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980