Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2009 15:44 - В Русия съм, в Русия съм :)
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1452 Коментари: 2 Гласове:
0



Героят на всички епохи

А спомних си Печорин,
героят на една епоха
разбита и отровена
от низкото във хората.

Харесах Печорин тогава,
не успях да го намразя.
А беше като черен ангел,
като смърт, като зараза.

Но Печорин беше смел
(от скука и досада - да)
Но рискове поемаше,
които друг не би поел.

Печорин бе герой. Дори
сам Лермонтов не успя
на героя зло да причини.
Печорин така и не умря.

И днес е още здрав и жив,
син на низкото у хората.
Печорин не е щастлив.
Аз плача за Печорин.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - А за Пегас нямаш и половин сълза.
14.05.2009 19:42
Тоз Печорин, аз... може ли ...на дуел?
Ами, как си? Къде отиде чак в Русия? Стой си при нас.
Кой ще погали бездомните кучета?
Мног0о си готина!
цитирай
2. amrita - За Пегас
15.05.2009 18:21
имам усмивки...даже не са половинки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840640
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980