Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2009 23:51 - Миг на слабост
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1212 Коментари: 3 Гласове:
0



Сенки в стаята ми бродят,
спомени над мен кръжат.
Нощта безсъници ми води -
дълго няма да заспя.

Чакат ме утре преломи,
нов път и нови надежди.
Ала сега цари погром.
Сърцето си подреждам.

Не съжалявам за нищо,
което го разтуптяваше,
и го вълнуваше скришно,
и го преобразяваше.

Съжалявам за този миг,
на слабост нетипична.
За сподавения си вик,
за всичките заричания.

Път ме чака. Нови срещи.
Прага ще прекрача смело.
А сега докарят малки свещи,
защо ли бях ги взела.

Сенки в стаята ми бродят,
спомени над мен кръжат.
От утре съм свободна...
сега малко ще потъжа.

-----------------------------------------------------------
Знам, Миа, знам - тъжно е пак. Съжалявам, че оставям такъв стих на сбогуване, но той е сега в мен. ОБЕЩАВАМ, когато се върна да "блесна" с нещо жизнерадостно, оптимистично и бодро.
А сега довиждане от мен, до нови срещи, приятели! Не пропускайте интересното и вълнуващото в блоговете - после като ви питам - да кажете ;)




Гласувай:
0



1. miaa - Амрита, благодаря ти за вниманието. Ти си сладурана. Весело прекарване и до скоро.
17.05.2009 23:55
Много те харесвам, имаш невероятно чувство за хумор.
цитирай
2. amrita - 10х Миаа
17.05.2009 23:58
:*:*:* (това за сладураната беше...хм...сладко ;)
цитирай
3. pegas08 - Слабост, сенки и безсъници
19.05.2009 19:33
Търсиш изход в беда.
Сила, радост, светли дни.
Да посрещнеш сутринта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1835199
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980