Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2009 20:44 - Нарисувай ми милия спомен
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1858 Коментари: 9 Гласове:
0



Нарисувай ми хлапе, което
тича босо из пътеките горски.
Нарисувай ми хлапе, което
не слуша мъдростите хорски.
Нарисувай ми детето, което
будеше със смеха си долината.
Нарисувай ми детето, което
спеше в пазвата на планината.
Нарисувай ми милия спомен
за съседското куче проклето.
Нарисувай ми милия спомен
за храбростта на сърцето.

Рисувай без бои и четки разни,
смело преливай дъгата, лъчите
и паяжините от скрина празен,
сладките ми сънища и мечтите.
Фон нанасяй безрасъдно смело
от фантазиите, в които вярвах.
Образите от душата ми вземай
и нашироко ръката размахвай.
Нарисувай ми детството мило,
не търси за картината модел!
Рисувай зората над острото било 
и орела, залез в очите си поел.

Рисувай без страх но не и без трепет
тук трудно може някой да сгреши.
В сърцето ти още невинно трепкат
две до болка познати, хитрички очи.
Техният блясък нарисувай ми сега,
и плахостта им след хубава беля.
Нарисувай нашата щура и дива игра
Рисувай, приятелю, с цялата душа...
Без почивка, както не спирахме преди
с ентусиазъм равен на безумие,
с устрема предишен към онези висини,
с мечтите ни крилати, с безумните мечти...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Ако знаеш, колко много те чаках..Прекрасно стихотворение, Амрита
25.05.2009 21:03
Къде изчезна?
Искам да те нарисувам
силна, устремена прегърнала своята мечта
тръгвайки към безкрая на живота
с огън покорила хиляди неща...
Защото има радост, сладост , като мед
изпълват моята душа
дарявам ти от мен една звезда
за да ти свети и огрява твоя път.



цитирай
2. nikikab - Тук ме спечели
25.05.2009 21:14
Ще рисувам графики, бели и черни,
защото във спомените, така е модерно.
Със въглен, разбира се! Иска ли питане?
Яхваме метла и високо, високо отлитаме.

Сладкото от смокини е гъсто, ще лепне,
а раните по колената ужасно нелепи.
Ще хвърляме жабки, ще броиме звезди,
докато цяла луната, за нас само бди.

Ще се крием на стария орех, когато,
наближава тъгата по отминало лято.

Ще сгъна на две, и ще ги пусна по вятъра,
скиците. Довърши ги, ако намериш ги някога!


цитирай
3. amrita - Здрасти, Миаа. Благодаря за звездата :)
25.05.2009 21:51
Добре дошъл, nikikab!

Въглена вземам от тебе на заем,
ще следваме модата щом се налага
и на скиците смело щрихи добавям.

Ще ядем чреши черни до насита,
ще гоним вятъра по планината.
Ехото си ще оставим във гората

Аромат на ягоди ще ни опие,
орехът ще ни разкаже приказка,
докато луната засмяна ни завива.

Ще прелетим с метлите над летата,
минали жарки и забързани край нас,
за да се върнем в най-вълшебния свят.

Тази скица с толкова неща ще се насити
и винаги ще иска още и нещо ще изпускаме.
Отвори си сладко от смокини и се наслади
на магичните спомени от магичните дни.
цитирай
4. nikikab - А, да! Черешите, как щях да забравя, ...
25.05.2009 22:18
А, да! Черешите, как щях да забравя,
Колко наивно съм драскал по белия лист?
И копривата, там, съвсем до реката,
Ще нарисувам и на охлювите дълга писта

:-))

Добре заварила!
цитирай
5. amrita - :))
25.05.2009 22:30
Състезанията с охлюви, ах да
и гъсениците, които чакахме
да разперят пъстри крила.
Как се ядосвах, че се бавят :)
На скицата да сложим и калта -
приятелка на чистите ни дрешки.
И да не забравя житните поля,
и слънчогледите, ах, слънчогледите..
цитирай
6. nikikab - Там имаше, мисля, река. . . една т...
25.05.2009 22:33
Там имаше, мисля, река ... една такава гореща.
Не в прекия смисъл. И житни, житни поля.
Там беше морето, пак на игра. И няколко срещи.
Деца от три махали. Топка. Оооо пак заваля.
цитирай
7. amrita - Казах ти - това е рисунка без край. ...
25.05.2009 22:38
Казах ти - това е рисунка без край.
Забравихме съвсем фунийките
и прашките и тях не споменахме май.
(защо не съм играла с кукли)
цитирай
8. nikikab - "Е аз пък като съм играл, ка...
25.05.2009 22:44
"Е аз пък като съм играл, какво?
Да не мислиш, че ритам наляво :-) :-P"





цитирай
9. amrita - :))))) ;) Аз просто сама се зап...
25.05.2009 22:50
:))))) ;)
Аз просто сама се запитах,
защо все с момчетията
или топка ритах,
или се целехме с камъчета,
или във фунийки, криехме кърфички.
А така и никога на куклите си
дрешки нови не уших :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839928
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980