Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2009 12:52 - Годишнина
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 860 Коментари: 2 Гласове:
0



Три години сякаш на шега
минаха край нас забързани.
Подреждам спомени сега
като снимките на курса ни.

И всеки ден пристига нов
с нови емоции, с нови лица.
Само ехо от далечен зов
ме връща при старите неща.

Делници се трупат намусени,
празници идват и си отиват.
След победа те чака покруса
при погрома сили намираш.

Безглаголно време е сега
часът се е изравнил със
вечността. И сякаш на шега
прелитат старите неща.

Махаш им - зарадвано дете,
в усмивка сълза се отглежда.
Години, къде отидохте, къде?
Пътят назад не отвежда...

Три години сякаш на шега
ни променяха безсрамно
и заявяваха над нас права
над нас и младостта ни.

Аз не вярвам, че отминаха.
Вчера беше бала ни, вчера.
Три пъти птиците отлитаха
и отнасяха нашите вери.

Три лета горещи се стопиха,
три пъти дойде есента.
Три рождения отброиха,
лястовиците със песента.

Аз не вярвам, било е шега.
Три години, кога си отидоха?
Наздраве, приятели! Сега
виното и спомена ще ни опива...

26.Май.2009




Гласувай:
0



1. miaa - Здравей Амрита,
26.05.2009 16:08
Хареса ми.Поздрави от твоя фенка.
цитирай
2. amrita - Здравей, мила!
26.05.2009 17:21
Радвам се, че ти е харесало. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834991
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980