Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2009 15:24 - Покана за танц
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 858 Коментари: 2 Гласове:
0



Не ме търси във нощите бездънни,
не ме търси във разлятото море.
Аз танцувам в полята безсънни,
на приказки стари - засмяно дете.

Не ще намериш късчета от мен
в зеницата на алчния следобед,
в дланите на прашния си ден,
в сладостта на илюзорен полет.

На коктейлите в дрехите пъстри
ще намериш сладост подправена.
А с топлината на моите пръсти,
аз рисувам карамелени сладости.

Не ме търси в бекрайния паваж,
в унилата разходка край реката,
на самотата черна, черен паж.
Потърси ме в цветята на дъгата.

Щом слънцето се заиграе палаво
с нежните капки на розова зора
и в играта си безумна е забравило
че е време за сън - аз съм това.

Щом видиш в забързания си ден
време спряло във дъх на липи,
потърси ме, огледай се за мен -
в цветовете им моето време тупти.

Вечерта, когато стане много тихо
и виното рисува илюзии отминали,
потърси ме в повика притихнал
на думите в гърдите ти преминали.

Ще ме намериш. Аз танцувам там
в дълга, бяла рокля от дихания.
Пристъпи към мене горд и прям
със твърдост и смели мечтания.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. to4ka - . ...
02.06.2009 13:37
Unikalno stihotvorenie! Pozdrav :)
цитирай
2. pegas08 - Превъзходно.
06.06.2009 00:07
Поздрав.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832408
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980