Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2009 18:01 - Муци и Цуци
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1223 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 11.09.2009 18:03


 Излиза тя натъкмена, нагласена гримирана и пременена с косица подредена походката е тежка, някак надменна и модната дрежка идеално скроена.   Върви тя от локвите се стряска, от потния работник се гнуси, противен й е крясъка на враните, събрали се около гарата. Разни типове следят я, подвикват неприлично - цялата е в потрес. Ала колко типично - тънко се усмихва.   Сяда до тротоара в любимо кафене, цигара вади бавно EVE "120-ка. и гланцира фаса. Не може никога обаче цялата да я изпуши, защото ще повърне. Смачква я наполовина, така било аристократично. От торбата със паети вади "Лична драма" и чете задълбочено. Пристига после "муци". Целуват се по бузите, три пъти, сякаш се кълват. И започва се една дискусия оживена, кой с кого сега е, кой кого е наебал, кой се е оженил. Познатите щом попривършат, звездите са наред. Остане ли време - дрехи, разпродажби, теми колко щеш.   После плащат. Около половин час препирнята е голяма. "Аз ще черпя" "Не АЗ" Два студени чая - 2.90. "Ето три! Не бъркай се, рестото задръж" Двайсет метра след това, коментара е такъв. "Не трябваше да й оставяш бакшиш. Колко беше нелюбезна..." "Муци, това е навик - винаги оставям. Знам какво е нали и аз бях такава. О, колко ужасно беше, не искам да го помня." Гневно устни стиска, приятелка любима: "Благородно ти завиждам за късмета, който имаш. Срещна мъж - мечта" Мълчи известно време нашата героиня, изглежда уморена - от какво? не питай! Но после се усмихва: "А да знаеш колко ме обича, ето вчера подари ми пръстен, днес златна гривна обеща"   Върви тя. Прибира се. Гнуси се от калта. Пред блока майка й вари сладка по пеньоар и ролки. "Ей, къде си пошла? Свали една кофа вода!" Качва се и плаче, защо не се е родила във други среда?! Така я е срам от майка й... "Що за простачка е тя? Ще й свалям вода?! Да си прецакам лака... Да си свали сама..."   След малко мъкне мълчаливо кофа със вода, в казана я излива и за филма се прибра...


---------------------------------------------------------
Как да напиша нещо за Джузепе, когато новата ми героиня мина по улицата...не се стърпях просто. Ако някой друг индивид не ми се изпречи на пътя...кой знае...е, може и да успея да отблокирам... Вчера гледах "Момчета - чудо".. хубав филм, както и да е - да се връщаме към работата.

заб. "пошла" (ударението е на първата сричка - пош-лА) -  диалектна форма на глагола "тръгнала" 
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Най- доброто!
11.09.2009 22:42
ЗАрежи Джузепе. И най- много ми хареса думичката н----л. Това си е реализъм!
цитирай
2. amrita - Ах, как ще го зарязвам :)
21.09.2009 12:59
Джузепе е готин. Реализъм - реализъм, ама можеше да сложа звездички...ее минало.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836599
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980