Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2009 18:36 - С писалка в ръка
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 996 Коментари: 1 Гласове:
1



Аз събирам пътеки в дланта си
и търся вярната от тях, едната,
която да бъде за мене звездата,
озарила и сълзи и смях.

Аз събирам пословици стари
и ги записвам в дневника от мама
в дневника на душата си,
за да разбера младостта си.

И събирам си камъчета обли,
трупам ги в килера на ръката си.
Понякога и камъка може да топли
ако последвал си мечтата си.

Мръщете се на моите колекции,
не ги разбирайте и ги отричайте.
На моят ден в жестоката прожекция
аз поне имам какво да обичам.

Старата ракла със зелените панти
на моето време е верен пазител,
скъсани са джобовете на моята чанта
и ми се смеят презрително.

Ала още и звезда не съм изгубила,
търкулнала се невидяна във прахта.
А знаете - звездите се търкулват
щом заплеснеш се по някоя лъжа.

И пътеките, и мъдростта и онези малки
късове от някоя вечна скала.
От тях аз огъня си вечер паля
и сядам над листята с писалка в ръка.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Много е искрено и хубаво. . . Позд...
12.12.2009 19:53
Много е искрено и хубаво... Поздрави,Аmrita!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841129
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980