Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 21:44 - ...или ме прати по дявола...
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1788 Коментари: 6 Гласове:
4



Просто съм щастлива, Господи,
и толкова е хубаво да се усещам
отново слаба, отново нечия.
Твърде дълго набързо се срещах
единствено с разочарования.
А сега се усещам гореща,
и жива...и ми се пее и плаче.
------------------
Откъсвам устни от твоите
и искам да прошепна,
че те обичам.
Готов ли си за тази дума,
готов ли си да разбереш
какво направи с мене?
Никога преди не съм
изпитвала това необяснимо
странно, нежно вълшебство.
И нуждата да се грижа за някого,
и нуждата да бъда слаба и крехка,
жаждата за всяка част от теб.
Колко обичам вкуса ти.
Брадата ти набола от грижи
надрала е ръба на моите устни,
а аз ги затискам с пръсти,
за да запазя страстта ти, вкуса ти...
Знаеш ли колко щастлива ме правиш,
не знаеш...аз все още мълча.
И пазя за себе си всичко,
което сърцето ми шепти.
-----------------------
Кога ще бъдеш само мой?
Кога по мъжки ще решиш света си?
Аз мога да те чакам много,
само дай ми знак едничък,
че си струва чакането,
че си струва болката,
че ще те дочакам
и ще спре да ме боли...някога.
---------------------
Или ме прати по дявола...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Уникално е, много истинско. Поз...
23.02.2010 21:47
Уникално е, много истинско.Поздрави!
цитирай
2. amrita - :) Здравей и добре дошла, скъпа
23.02.2010 21:51
отдавна не си минавала май :) Радвам се, че ти е харесало... писах го с много нежност и откровеност...така винаги стават най-хубави, нали
цитирай
3. анонимен - друга жена ли има
23.02.2010 22:52
друга жена ли има
цитирай
4. amrita - ???
23.02.2010 22:56
Моля! Хей, в този блог има място само за стихове, не е клуб "Искрено и лично" ;)
цитирай
5. анонимен - значи има. трябваше ми, за да оценя ...
23.02.2010 22:58
значи има.
трябваше ми, за да оценя за себе си стойността на стиха.
извинете
цитирай
6. amrita - е, няма нищо :)
23.02.2010 23:01
И за стойността на стиха?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841127
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980