Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2010 08:34 - Усмихвай ме!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 836 Коментари: 0 Гласове:
4



Усмихвай ме! Като дъжд над стряха,
звъннал в душата на моята стая.
Усмихвай ме! Като сребърен плясък
в розовосиня, средутринна омая.

Усмихвай ме! Като любима песен,
звучаща във въздуха около мене.
Усмихвай ме! Не ми е никак лесно
да мълчиш, а да отлита време.

Усмихвай ме! Умората ще проличи
като очакване за буря в ярко лято.
Усмихвай ме! Не искам да мълчиш -
незаконно петно от вино разлято.

Усмихвай ме! Не мога вече да стоя
сама и да си мисля какво изпускаме.
Усмихвай ме! За да обичам и горя
усмихвай ме, за да съм твоята усмивка.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832318
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980