Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2010 16:09 - Зов
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1591 Коментари: 4 Гласове:
1



Викай ме! Викам те...
Жадно е морето за капчица сладост,
викам те, ела и танцувай с мен...
Раздирам огледалния покой на света,
слънцето закривам със ръка...викам те
                                                                    ...ела!
И в сблъсъка на яростните ни вълни,
нека да изригне огън в океана,
ще го утешим със длани.
Викам те...шепотно, шеметно, трепетно...
                                                                   ...ела!
Викам те с танца на моята същност,
в извивките на пламъка, разпален
от прехапаните устни.
Викам те...   
                    ...ела!
Викай ме! В зов всеки поглед превърни,
всеки шепот, всеки трепет, всеки сън.
Викай ме, викай ме...океана да чуе,
да чуят звездите и твоят вик
да докосне моите длани,
които да литнат към теб
и изгорят във пожара ти.
                                              Идвам...
Викай ме, призови ме, прегърни ме,
целувай ме, зови ме и сбъдни ме...
Викам те...
           Викай ме...
Да танцуваме, да полетим...
                                              да изгорим...





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Идвам и да става каквото ще!
20.03.2010 16:15
С армаган идвам. Май ще вдигам гълъбите и се прощавам.
Ти си моят фаворит!

Честита пролет, Ами!
Желая ти обич и щастие!
цитирай
2. miaa - Чудесен стих!
20.03.2010 16:15
Честита пролет, Аmrita!Щастие и радост да има от сърцето ти!
цитирай
3. amrita - Благодаря, приятели
20.03.2010 16:17
Обичам ви! Честита пролет и много слънчеви дни...
цитирай
4. pegas08 - Искам те при мен!
20.03.2010 17:46
Имаш посвещение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841048
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980