Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 00:14 - Амрита
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 885 Коментари: 0 Гласове:
7



                                            ***
                                                         На Л.С.
                                                          моята трудна и мълчалива любов

                                                    
          В незабравата пониква бъдеще
          и зове ме със свойта невъзможност.
          Сред хилядите стъпки за избиран
е
          ще избера най-трудната - безотговорно.

          Ще призова на океана тайния прилив,
          силата на словото, лунното сияние
          и невъздържано със вик завинаги
          своите затвори сиви ще нападна.

          Ще се пречистя после в океана,
          ще дочуя песента на китове далечни
          и в завързаната люлка от желания

          ще залюлея приспивно синята вечност.

          На устните ми ще покапе амрита

          по-сладка, по-горчива от всяко вино
          и в безсмъртните слова незримо
          път към мен любовта ми ще открие.
                                                                17. 04. 2010г.



               image







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839775
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980