Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 19:51 - Пътуване
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 644 Коментари: 0 Гласове:
0



Идвам, чакаш ли още
мигът ни красив,
чакаш ли нощем
да сътворя
с нежни пръсти
и усмивка плаха
розовите стени
на любовта?

Идвам. Пътувам към теб.
Не бягам от нищо -
простих се,
както трябва
със сивото.
Пътувам притихнала
към слънцето.

Чакаш ли ме още?
Увяхна ли розата
на устните ти,
за мене
отгледана?
Остаря ли
котката,
кръстена
на мене?

Идвам. Чакаш ли ме?
Почакай ме.
Скоро!
Идвам!

Идвам да си взема
щастието
и целуна
съдбата си.
Идвам наранена
да лекувам.
Идвам!
Чакаш ли ме ти?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840429
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980