Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 11:46 - Аметистова вяра
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 660 Коментари: 0 Гласове:
0



С криле на пеперуда от коприна,
с ангелско лице от лъч целунат,
с усмивка бликнала в незримо,
с ръце от нежност несънувана,

вървиш към мен и става чисто.
Под стъпките тревите запяват
с гласче на кварцво мънисто
и в песен мисълта ми залюляват.

Аметистова прегръдка от сълзи
тревогите по пътя им изпраща.
След тежък сън, разтворила очи
готова съм отново да изграждам.

Готова съм със меч и със перо
крепости от блян да защитавам.
И пак на топло, под моето крило
самотен стих  да приютявам.



Тагове:   вяра,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841142
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980