Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 22:32 - Посвещение в миг на слабост
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 977 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 02.09.2010 22:39



                                                      Посвещение в миг на слабост
 
Не искам нищо аз да знам,
не искам да броя минутите,
изминали след онзи плам
и вече страшно изгубени.

Не искам да пресмятам
цената на вика от болка
и няма да се чудя колко
дала съм от себе си без вопъл.

Не искам да броя безсъние,
не искам вече нищо, нищо...
Тиха нощ отново вън е
и няма в нея хищници...

Сега е всичко чисто и бяло,
аз отново летя и съм цяла.
Понякога само във слабост
стих отново на теб посвещавам.


Тагове:   МиГ,


Гласувай:
3



1. tutankhamon661 - amrita
25.04.2010 23:38
Звучиш доста добре. Не че разбирам много, но тези стихове ми се струват истински.
цитирай
2. amrita - :) Истински са, я
25.04.2010 23:44
Всеки написан стих (поне при мен е така) е израз на някаква мисъл, на мечта, на нещо, случващо се в мен, на нещо видяно, премълчано, свързано по някакъв начин с живота, със света ми и с разбирането ми за тях.
Добре дошъл/ла!
И не се притеснявай, че не "разбирам много". Поезията се усеща ;)
Хубава вечер от мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840832
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980