Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2010 22:19 - Вече мога да напиша болката си
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4266 Коментари: 21 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Онази болка страшна
имам сили вече да опиша,
да опитам да я разбера,
за да се простя
с един етап от живота си.
Исках да умра,
да заспя.
Нямах сили да помръдна,
нямах сили да се храня,
не можех да пиша стихове.
Колко беше страшно?!
Успях! Сама изстисках себе си
до предела на умиране
в очакване на прераждане.
Не затворих болката -
прегърнах я до задушаване.
Не скрих сълзите -
плаках до пресушаване.
Не се престорих на силна -
отдадох се на слабостта си.
И докрай изживях
всяка мисъл болна,
всяка болка, всяка празнота.
За дни преминаха през мен
толкова различни състояния
Самота, тъга, злоба, отчаяние...
Всичко утихна.
От вчера за днес
сложих смеха на устните
и привикнах.
За пред другите...
Нощем плачех.
Вечер чаках.
Сутрините бяха страшни.
Навикът ме будеше рано
към седем, седем и нещо
и ръката сънено по навик
търсеше телефона
под възглавницата.
Сутрините в седем,
първата ми мисъл,
кръстена с едно и също име -
болката и празнотата
са непоносими.
За пред другите - театри.
Смях лудешки, подигравки.
И как за бога никой не разбра
колко труда ми е тая игра?!
Избягах! Не издържах.
Сили потърсих в природата,
в лоното на планината,
в тихото на гората,
в разходките под луната.
И малко по малко успях.
Пак себе си събрах.
И писах стихове, дошли
от спомени и от мечти,
от въздишки неизтръгнати
и мигове разгърнати.
Но оная болка?
Не мога да забравя.
Колко беше страшно?
Как исках само да заспя.
Сега? Сега са други моите пътеки,
сега събирам сила от себе си.
Само понякога първата мисъл
носи спомени за жарко минало,
ала ръката не посяга вече,
очите остават страхотно сухи.
Сега нищо не ми пречи
да се отдам докрай
на нови победи
и нови разрухи.

---------------------------------
Дължах на себе си и на блога си този постинг. Отново благодаря сърдечно на моите приятели тук, които в най-черните ми мигове ме подкрепиха и ми вдъхнаха всеки по своему сила и утеха.
БЛАГОДАРЯ!




Тагове:   мога,   напиша,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Благодаря, че
18.05.2010 22:26
съществуваш!
Поздрав!
цитирай
2. silverlining - Времето
18.05.2010 22:26
лекува.
цитирай
3. amrita - panazea
18.05.2010 22:32
прегръщам те топло

silverlining не зная дали времето лекува, но определено помага на болката да утихне
цитирай
4. valben - Времето е разтегливо понятие!
18.05.2010 22:45
То наистина може и да лекува, но има неща неподвалстни на времето. А болката ще стихне - нужна ти е само една подадена ръка, една усмивка и един написан от тебе искрен стих! Повярвай ми! Вал те поздравява!
цитирай
5. miaa - Прекрасна си, Аmrita! Пишеш стр...
18.05.2010 22:57
Прекрасна си,Аmrita! Пишеш страхотно! Любов и щастие ти пожелавам от сърце!
цитирай
6. ivasilev - C'est la vie
18.05.2010 22:58
Последният път рецептата ми бе дълги нощни самотни разходки, снимане и шоколад. Много шоколад. Този път вече не действа...

Благодарности, много лично се е получило!
цитирай
7. amrita - Вал
18.05.2010 23:25
Ами те поздравява! Вече мина време и много стихове (искрени) се изляха от душата ми. Сега ми остана да си чакам усмивката, ръката...сгурна съм, че са някъде близо.
цитирай
8. amrita - Благода миа
18.05.2010 23:25
пожелавам ти и аз много щастие и красиви емоции.
цитирай
9. amrita - Болката
18.05.2010 23:28
кара различни хора, на различни места, да преживяват едни и същи неща...
Рецептата със шоколада не я пробвах. Шоколада си запазих като награда за постигнат успех над себе си.
Сега честичко си похапвам от този "медал"

Прегръдки! На всички ви..
цитирай
10. pegas08 - Aми, гледай напред!
19.05.2010 06:23
С теб съм!
цитирай
11. amrita - Хей!
19.05.2010 09:20
Защо не идваш вече така често при мен, френд? То конкурси, конкурси, ама не забравяй Ами ;)
Прегръдки!
(да ти кажа на уше...усилено продължавам сагата на Джузепе и доня Белла...стискай палци) ;)
цитирай
12. blagovestie - Незнам в какво настроение
19.05.2010 09:29
и състояние ще те завари моя коментар, но се радвам, че си почувствала сили да продължиш напред, откъсвайки се от собствените си вериги. Дерзай, миличка! Има само една посока: напред и нагоре. Дано пътят ти е... ползотворен :)) :*
цитирай
13. amrita - Заварваш ме над
19.05.2010 09:34
чаша огромно кафе с една усмивка, която гледа ръмежа навън. Настроението ми е приповдигнато и ЗНАМ че мога да преобърна света.
Успешен ден..на теб..на мен..на всички ни..
:*
цитирай
14. zalezat - познах себе си
19.05.2010 10:22
в написаното от теб...много искрено и истинско ...разтърси душата ми amrita...приеми хилядите усмивки, които ти пращам
цитирай
15. amrita - Приемам ги
19.05.2010 11:04
и ти ги връщам в двойна доза.
Благодаря за емоцията, която ми донесе.
Хубав ден!
цитирай
16. newlogic - Радост и Тъга
19.05.2010 11:13
"Вашата Радост е вашата Тъга, без маска.

Същия този кладенец, от който извира вашата Радост, често се напълва със сълзите ви.

И може ли това да бъде по друг начин?

Колкото по-дълбоко Тъгата дълбае във вашето същество, толкова повече Радост вие може да поберете. "

Радвай се, че всичко е свършило. Болката е част от прехода и освобождаването от навика. Когато се освободиш от него, всичко отново ще е прекрасно и светът ще е хубав.
цитирай
17. lyubobg - :)
19.05.2010 14:45
Клипчето е яко. Една от хубавите БГ песни.
Интересно ми е каква зодия си, за да се изливаш така.
Залагам за нещо огнено.
цитирай
18. makont - Силата е вътре в нас
19.05.2010 15:34
Радвам се, че болката те е направила по-силна. Стихът е съвършен от гледна точка на душевното преживяване. Поздравявам те за точно предаденото емоционално състояние, преминаването през болката, тъгата, самоосъждането, театъра пред другите и достигане на силата, да преодолееш себе си и да се намериш отново. Не ме е страх за теб. Ти си силна и можеш. Успех
цитирай
19. amrita - newlogic
19.05.2010 20:13
благодаря за предадената мъдрост. За радостта без маска...страхотни мисли.
цитирай
20. amrita - lyubobg
19.05.2010 20:16
зодия лъв, асцедент овен, луна в стрелец...
Прецени за огъня в мен ;)
цитирай
21. amrita - makont
19.05.2010 20:18
добре дошла. Радвам се, че стиха ми ти е въздействал. Отбивай се по-често. Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840807
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980