Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2010 10:57 - Майко, пиша ти писмо
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1123 Коментари: 0 Гласове:
3



Майче, пиша ти писмо...
Прочети го някога, когато
годините стоварят отпечатък
на твоите уморени криле.
Майко мила - икона и приятел
не се променяй никога!
Бъди ми все така тревога,
бъди ми послание от огън,
подкрепата, която ми е нужна,
усмивката, за когато съм тъжна.
Бъди ми ръката, подала любов
(най-чистата любов, най-сложната)
Бъди ми винаги за събуждане зов,
за раните утеха, за мечтите - знаме.
Майко, пиша ти писмо,
за да изкажа свойта благодарност.
Колко често с тебе съм жестока,
колко често отлитам без посока,
колко често те забравям някъде,
последвала пътя на вятъра?
Колко често сломена от бури
търся в тебе безсилната - сила.
Майко, пиша ти писмо!
Днес поемам смело към звездите,
днес е първият ден от сбъдването
на мечтите ми.
Колко ли ще бъде трудно?!
Майко, обещавам ти
да не се отказвам никога!
Ти само бъди ми здрава и жива,
бъди ми икона, приятел и вяра.
Ще дойде ден, във който
ще се завърна при тебе
и вместто сълзи горчиви
ще ти донеса усмивка щастлива.
И моите трудни победи
ще ти разкажа тихо и кротко.
Глава във скута ти ще положа
пак като някое бездомно коте
и ще ти кажа с гордост:
Майко, успях, и колко беше сложно,
и как за малко не умрях,
ала ето ме, майко, успях.
Не гледай сълзите ми тихи,
те този път не са печални -
това са всичките сълзи преглътнати
и спомени са за победите ми
над всичките ми трудности.
И ще ти кажа още, майко:
Майче, щастлива съм!
И ще бъде, ще бъде истина.
По малък подарък не си заслужила,
нищо друго не струва.
Ти само бъди ми здрава и жива,
не се предавай, дръж се!
Майко, написах ти писмо.


Тагове:   писмо,   майко,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1830952
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980