Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2010 22:56 - За сняг сега се моля
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
5



На сън ли те измислих?
На яве ли те преживях?
Невидимо ли те написах?
Наистина ли те копнях?

Къде остана онова магичното,
което пламъци твореше
и създаваше приумици?
Сън или реалност беше?

Средата сме на лятото,
а чувствам хладни стъкълца?
Ще бъде ли зимата ми бяла?
Само за това моля се сега.

Да отминава бързо лятото.
Да отминават тези дни.
Есента със дъжд налята
и тя, и тя да отлети.

И всичко, дето има да се случва
да минава бързо покрай мен...
аз чакам заледените капчуци
и белия, зимен пухкав ден.

Че много ми убива слънцето,
жаркия юли обут е във болка.
Ще спре ли сърцето?! Едва ли...
Своята зима ще чака...и толкова.

А как обичах лятото горещо
и как пиех лъчите на юли.
Подканят ме липите за нещо,
за което нямам, нямам сили.

А как ги чаках тези дни лъчисти,
и как броях със светнали очи
дните последни на мойта година...
Ах, още една година е отминала

откакто стреснала съм с вик
стените на света и в този вик
съм заявила правото ДА БЪДА!
Сега не искам нищо да броя...

Подарък твърде странен ще получа...
О, да отминава, да отминава
бързо лятото и всички дни
и всичко, дто има да ми се стоварва...

Зимата да идва, мойта бяла зима,
пълна с нежен сняг и песни.
Да ме целуне някоя снежинка
и с нежност неподправена да ...
ме пречисти.


Тагове:   моля,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839854
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980