Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2010 23:21 - Бащина заръка
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 943 Коментари: 1 Гласове:
5



...
Бях малка, бях още щурото хлапе,
което не знаеше умората какво е,
бях момиче, раснало като момче -
вулканен плам е името ми второ.
Баща ми - душа от гранитна скала
даде ми най-ценния урок тогава,
подари ми Истина и Светлина
и даде ми посока, път и вяра.
...
Дъще, правила аз няма да налагам,
живота ти сама ще си го избереш.
Отслабнеш ли - подкрепа ти предлагам,
обятия, в които лудия си бяг да спреш.
Но от мене искам едно едничко нещо
да запомниш и нека бъде ти закон.
За да не си никога за себе си грешна,
за да не бъдеш жалка и малка, и смешна.
Обещания не давай никога напразни.
С обещания трудни се нагърбвай,
ала бъди готова за тях света си да обърнеш,
бъди готова за неспазване да си осъдена
с най-тежката присъда, с най-тежката .
Обещаеш ли нещо, то значи се разписваш
на документ, печатан от ръцете на Съдбата.
Преди да изречеш "обещавам" се замисляй
ще можеш ли обещанието до край да изпълниш
и цената му, понякога невъзможна да откриеш
начин до край, до край да си я изплатиш.
Обещанията са обети пред Светлината,
която единствено с душата си ще покорим.
Обетът значи жертва, смелост и Съдбата
ще очаква себе си по себе си да сътворим.
Затова не давай обети ти фалшиви,
не мисли, че просто думи са това.
Обещаеш ли нещо, сън не намирай,
обръщай света, променяй цвета на деня,
докато обещанието не е изпълнено.
Ще даваш ти най-вярно и понякога
обещания лекомислени, забързано,
но то значи, че така е трябвало
и Съдбата ти за нещо е привързала
тези, думи подхвърлени на вятъра.
и тях, и тях непременно спазвай.
Нов път дори не начертавай, докато
обещанията от първия стоят неспазени.
...
Тогава татко ми се засмя от сърце,
погледът ми бил е на уплашена сърна
една сълза, намокрила е моето лице
и изтичах в двора, напълних вода
и хукнах към нивята, където беше баба.
Спомних си - сутринта бях й обещала,
вода да й налея, да й занеса прохлада,
а бях изпратила по друг вода студена.
По пътя като луда хукнах да го изпреваря,
забравих за игрите... бях й обещала.
...
От онзи ден до днес пред себе си заставам
обещание неспазено във списъка ми няма.
За другите е малко смешно как внимавам,
когато даже за дреболии обещания давам.
Тази единствена заръка бащина като закон
изкова във мене навика да бъда пряма.
Света обръщах, в смях превърнах черен стон,
ала пред себе си винаги чиста и своя заставам.


Тагове:   урок,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drakulla - Вместо коментар.
27.07.2010 21:35
http://www.youtube.com/watch?v=elOkNCu9Zbs&feature=related
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839986
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980