Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 22:01 - Немаш ни благодарам
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 769 Коментари: 0 Гласове:
1



Nemas ni blagodaram zasto se trudev da te sfatam da te ljubam da te vratam
Nemas ni blagodaram, nitu pak nadez da mi dades i pak srce da mi krades
Nemas ni blagodaram si odis ti a nadvor lie oko tazno solza krie
Nemas ni blagodaram, nemas ni blagodaram
(Nemas ni blagodaram - Tose Proeski)

image следва малък разказ за проявленията на Егото (сега нямам време, може би по-късно през нощта ще седна да опиша какво ми донесе и до какви мисли ме доведе тази иначе прекрасна, но малко невярна и тъжна песен)

послушайте!
www.youtube.com/watch#!v=hl5MX3M77rQ&feature=related



Тагове:   немаш,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839865
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980