Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 20:19 - Контраст
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1137 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 30.07.2010 20:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И хубаво ми е и тъжно,
небето се целува с огъня на залеза.
Кой художник ексцентричен
тъй насити с контрасти Вселената?
Весело ми е за нещо,
сълзи, заседнали са някъде дълбоко,
тъгата се намесва зарад друго -
студено ми е, а е топло.
Но не се обличам,
вятърът обичам
да се разхожда
по кожата.

Преглъщам кафе, жадна за вода.
Ям плодове, мечтаейки за шоколади
и пуша...а отказвам ги.

Странен час. Сякаш нищо не върви,
застой в екстазен миг от премълчаване,
а в същото време
часовникът мени
светлината с вечерното
и важния му ритъм ме влудява.

Облаци закриват слънцето,
а отнякъде ми свети в очите
и ме заслепява.
Едва следя пръстите какво правят.
Присвивам очи, за да виждам,
а няма нищо за гледане.

Кой господ, кое божество
тъй дръзко, тъй смело
преля във нас тъга и блаженство
и света насити със сблъсъци
на цветове, на звуци, на мълчание.

Потъвам в съзерцание.
Картина невъзможна от контрасти -
и за това е жива и стряскаща,
и за това е прекрасна.

www.youtube.com/watch#!v=11tYIXH0Ogk&feature=related



Тагове:   контраст,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Поздрави!
30.07.2010 21:04
Хубаво и тъжно... Но красотата е повече от тъгата, нали?
цитирай
2. amrita - Да.
30.07.2010 21:21
защото тъгата не е част от нас...тя идва отвън и се забива в нас, а красотата тя струи от нас... и твори.
Благодаря за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839610
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980