Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2010 11:38 - Реквием за страха
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 860 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
www.youtube.com/watch#!v=Zi8vJ_lMxQI&feature=related
Mozart - Reguiem


В пътеките от късни часове
намирам стъпки неизречени -
безплътните ми страхове
на присъдата ми са обречени.

Безтрепетна във мрака гъст
над агонията им се усмихвам,
стиснала в дланта си пръст
без жал смъртта разписвам.

Корабът в реката е запален -
чака последното прощаване.
Брегът по-чист и бял ще стане
след огненото му отплаване.

На път към мрачните селения
пращам ви - мои стари страхове,
глуха за вашите слова, моления...
пращам ви в далечни светове.

Затворени в решетки от кристал
да тлеете във илюзорна красота,
тъй както сте я карали без жал
в илюзии да немее моята душа.

Сълза във мен не ражда се дори,
когато слушам сладкия ви глас.
И тръгвам, зад мене огъня гори -
изгаряте докрай, а раждам се аз.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840862
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980