Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2010 11:45 - Сърцето ми не е от камък
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 632 Коментари: 0 Гласове:
2



Сърцето ми не е от камък,
дума го унищожава,
дума го успокоява.
Бърза, тупка много силно,
усещам как ме тласка
по бързеите
(а знае, че е опасно)
и е много бъбриво...
с мен за всичко разговаря.

Но не е, не е от камък,
да не усеща болка, щом го пукне
някоя тревога,
някоя обида,
нечия постъпка.

Сърцето ми е много смело,
обича до припадък
всеки, който го напада
и безмилостно ранява,
защото знае...
ах, колко много е познало.

Сърцето ми не е от камък
иска ми се да го науча
да не страда -
тъгата го изтощава,
а изтощено то лицето ми
преобразява.

Сърцето ми не е от камък,
а може би трябва...


Тагове:   камък,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1833115
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980