Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2010 23:01 - Пропиляна самота
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 543 Коментари: 0 Гласове:
3



До безумие смели са нощните мисли,
до пътя ме водят неразумни и слепи,
до съвършенство всеки порив пречистват,
а на разсъмване притихват нелепи.

До първичност дръзко в мене шепнат
желания за тайно прошепнати срещи.
И устните ми в своята сладост трепнат,
а на сутринта виждат ми се смешни.

До прогаряне в червено се оглеждат
неизказани желания за безбрежност,
за скрити сенки, нежни до горещо,
а сутринта разумът във мен нарежда.

До безпосочност спомените водят,
хищно ме превзема пак ония копнеж
да бъда с теб, да бъда просто твоя.
Сутринта ме среща с невъзможното...

Колко дълго ли издържа се така?!
Среднощен стих - пропиляна самота.
Изгревът отново ще ми подаде ръка
безпощадно ще ме блъсне във гърба.

Тласъкът му ще препъне моя бяг,
кафето ще изпия и пак ще се затичам
към тишината на моя светъл бряг
и към твоето суетно безразличие...


Тагове:   самота,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839792
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980