Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2010 10:53 - Любимият ми стих...
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 766 Коментари: 0 Гласове:
7



Искаше ми се да го кача тук, когато сърцето ми успее да прошепне своята реплика... но май реплика нямам, мога само да повтарям, а това ми се струва излшно.


Викай ме
Георги Тулийски

Питаш ме още: какво е в гласа ми.
Вятърът знае - него попитай!
Тичал е с мене по калдъръми,
ехо сме драли - дим по скалите.

Падал е в прекоси с твоето име,
за да ме хване, с болката вързан,
и е разменял сън срещу рими,
пак да ти пиша по звездния бързей.

Денем далече, нощем ме викай;
дъжд да съм светъл в твоите мигли.
Думи за обич - сън на езика -
и да не казвам - все ще те стигат.

Грях е началото само на всичко.
Слънцето в пъпка - в цвят се разлиства.
Гледай тревата как коленичи,
нашите устни, за да пречисти.

Без право на отсъствие
/Любовен манастир/





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840007
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980