Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2010 19:15 - Прочистване на блога!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 988 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 29.08.2010 19:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вчера си правех блог чистка. Махнах постингите, които ми навяваха някакви тягостни чувства (на втората обиколка сигурно още някои ще опаднат). Но по невнимание съм махнала една песен на Силвия Кацарова, а тя определено ми носи много, много приятни спомени, та сега си я връщам в редиците. Помня, че я качих тук, когато човекът, на когото съм посветила най-нежните си и най-яростни слова ме целуна за първи път. А онази вечер...тя не си струва да бъде забравяна.

Поздравявам всички, които са влюбени, които обичат така нежно и истински.
И никога, никога не забравяйте прекрасните моменти. Нека не се повторят, нека са минало, нека тегне над тях прахта на времето, но не позволявайте забравата да ги облъхне. Другото трябва да се забрави - сълзите, болката, съмненията. Вълшебните моменти - те винаги живеят в нас и може би ни правят по-съвършени, по-светли, по-приветливи.
Обичайте и бъдете обичани, няма нищо по-истинско от това. Всичко друго е просто илюзия и няма никакво значение за сърцата ни.






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Най-любимата ми българска песен! ...
29.08.2010 20:16
Най-любимата ми българска песен! Благодаря ти!:)))
цитирай
2. amrita - Прекрасна е
29.08.2010 21:23
нали? Много нежна, много вярна...и колко красива мелодия...
И при мен се нарежда сред фаворитите ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840598
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980