Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2010 22:04 - Шепотът на Ерато
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 624 Коментари: 0 Гласове:
4



Нашепваш ми, чаровнице, за любовта
в стих отново сътворяваш моите длани
със копнежа им да усетят пак страстта,
по пътеките от пръстите ми начертани.

Нашепваш ми, приятелко, за нежността,
потърсила във мен олтар за своя храм
и пак от вятърни милувки по моята ръка
копнеж се възродява в сладък плам.

Нашепваш ми, чаровнице, за любовта
и отново в стих отронваш ме, за да заспя.
Обещай да го сънувам и в съня си да горя
и своят стих среднощен ще ти подаря.

Нашепвавш ми, приятелко, за нежността
и отново будиш ме в първичност вулканена.
Нашепвай тихо и нека наша тайна е това!
Прошепвам те... от очите ти подмамена.

Нашепваш ми, богиньо, единственото име,
с което кръстих всеки невъздържан порив.
Не ме разкъсвай на парчета, запази ме -
аз искам просто да усещам, че съм твоя.



------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836678
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980