Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 00:52 - ***
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1035 Коментари: 0 Гласове:
3



Не, не мога да заспя!
И как ли да го сторя?!
Още малко ще говоря,
а после ще си ходя!
Часовникът натрупва
важно часовете ми
и жестоко ми се струва -
не спира ветровете ми.

Не, не мога да заспя,
а щях да те сънувам
и в блян да се родя -
розово смел от целуване.
Денят ще заяви права
над нощните безсъния
и ще пита някога дъжда:
Защо не го доизсънува?

Очите ми пробиват мрака,
ръцете ми търсят писалка,
кафето недопито ме очаква.
Звезда като светулка малка
в мен някъде още проблясва.
Обличам си синята риза -
в мен някъде нещо угасва,
тъмнина, накъде ме понасяш?


Тагове:   безсъние,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840405
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980