Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 09:34 - Прекрасен ден!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1292 Коментари: 2 Гласове:
3



Няма такова усещане. Изтърколих се рано, рано от обятията на завивките си, намъкнах широките дънки и онова мое любимо потниче,вързах косата и хукнах да посрещна изгрева, плъзващ се по ръбовете на сградите. Хората забързани подтичваха нанякъде, а аз им се радвах. После се отбих при една приятелка. В 7:30 да се разбъбриш не за това какво ще готвиш, не за това кой с кого, не за клюки и тем подобни, а просто да обсъдиш света... по онзи начин, който ти е така приятен и ти приляга, но все по-честно не прибягваш до него, просто защото няма с кого. И завръщането вкъщи, и покапалия дъжд, и кафето ми, музиката ми, блога ми...
Прекрасна понеделнишка сутрин! Страхотен старт :)

ДОБРО УТРО, ПРИЯТЕЛИ! Светът е прекрасен!

Сега да ви споделя една песен на Михаил Белчев, която нощес ми попадна. Страшно много ми хареса, а и досега не бях я чувала.
Хм? Колко ли песни, които си заслужават не са достигнали до мен, колко думи, които си струва да бъдат прочетени не са се докоснали до неня ми...както и да е...
Послушайте!
                                                                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


От много, много отдалеч ще идвам винаги, докато мога,  но някой ден краката ми щом не издържат,  ще допълзя на лакти и колене,  за да ти кажа, че на този свят обичам само,  само теб. 
От много, много отдалеч ще пея винаги, докато мога, но някой ден щом моя глас не издържи, аз ще изпратя славей вместо мене, за да ти каже, че на този свят обичам само,  само теб. 
От далеч, много отдалеч ще бъда винаги, докато мога,  но някой ден сърцето ми щом се взриви,  ще ви прегърна с другия до тебе, за да ви кажа,  че на този свят съм имал много малко време.




Тагове:   ден,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cveti933 - Браво
30.08.2010 19:29
все така позитивно да е всяка сутрин! :р
цитирай
2. amrita - Благодаря!
30.08.2010 23:24
Хубави сутрини и за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841058
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980