Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 23:31 - Тази вечер е посветена на утре
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1171 Коментари: 2 Гласове:
4



и няма в нея стих...
само една моя любима...може би най-любимата ми песен.

От любов към живота

Днес се събудих
до теб и денят ми беше странно
усмихнат и лек, пожелах си на ум
и утре да съм тук!

Светът ми се мени всеки миг е разпад
всяко вдишване живот,
всеки страх, път назад и импулс
и утре да съм тук!

Днес се събудих до теб и се
сетих колко чаках за този момент,
но ще има ли друг
и утре да съм тук!

Светът ми се мени всеки миг, всеки час!
Често гледам от страни, нямам сили,
крещя, но без звук
и утре да съм тук!

Чуй ме с теб сме скрили толкова любов!
И за кого я крием, за кога я пазим!
Чуй ме всичко друго е безмислено!
Няма грешен път всичко е простимо!

Утрееееееееее
Светът ще се върти и без мене ще гледа към звездите и пак ще руши стени,
но без аз и ти този свят няма смисъл въобще да се върти.
Утрееееееее
Светът ще се върти и без мене, ще търси стари истини и нови идоли.
На всичко на пук обещавам на теб и утре да съм тук!

Утреееееееееее

Болката е сила всеки ден неволно уча това,
но бях тук и съм тук,
и съм тук,
и утре ще бъда тук!
(Днес се събудих
до теб и денят ми беше странно
усмихнат и лек,пожелах си
и утре да съм тук!)

Чуй мееее (Слушам те слънчице) с теб сме скрили толкова любов! (Защо ли?)
И за кого я крием, за кога я пазим!
Чуй ме всичко друго е безмислено!
Няма грешен път всичко е простимо!

Светът ще се върти и без мене, ще гледа към звездите и пак ще руши стени,
но без аз и ти този всят няма смисъл въобще да се върти!
Утрееееееее
Светът ще се върти и без мене, ще търси стари истини и нови идолии!
На всичко на пук обещавам на теб и утре да съм тук!

Утрееееееееееееееееееее!!!

Спокойна нощ на всички!




Тагове:   вечер,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. enitas - и утре да съм тууууууууууууууук...
30.08.2010 23:40
и утре да съм тууууууууууууууук!
:)))
цитирай
2. amrita - страхотна песен,
31.08.2010 11:42
нали?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840634
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980