Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 08:24 - Когато слънцето кърви
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 949 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Успявам винаги да грея,
с лъчите си погалвам този свят,
радват ме птиците, че пеят,
радват ме цветята, че растат.
Непознатите, които срещам
ме изпълват със енергия -
сърцето ми е слънчево-горещо,
моята най-слънчева батерия.
Усмивка пазя за всеки цвят,
за всяка капка дъжд, дошла
да целуне захарните необятия
на птицата във моята душа.
Заспивам и се будя с усмивка,
в стъпките ми има песен,
със звездите вечер си намигвам,
в милувката си пазя нежност.
Успявам винаги да грея,
лъчите си плъзгам по света,
за да има смях, за да се смея,
за да има полети, за да летя.

Понякога обаче и слънцето кърви.
Нараняват го невидими стрели.
Слънцето не плаче и не се гневи,
ала понякога, понякога кърви...
и разпъват го на кръст въпроси.
Слънчево-сладка болка от обич,
невъзможно-гореща за носене,
теб те лекува единстено обич...


Добро утро, приятели! Днес се събудих по-късно, отколкото трябваше и денят ми ще е затичан. Нищо! В умората аз намирам почивка.
Навън вали, чудесен шанс да поднесете лицето си за една вселенска целувка ;)

Много прегръдки, обич и усмивки от Ами!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Много мъдрост и послания има в ст...
29.09.2010 10:06
Много мъдрост и послания има в стиховете ти Amrita!
Харесвам финеса ти:) Хубав и усмихнат ден от сърце:)
цитирай
2. amrita - Благодаря
29.09.2010 16:47
за коментара, радва ме това, което мислиш за стиховете ми...(даже малко ме поласкава ;)) Хубав ден и на теб! Дъждът е просто невероятен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840455
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980