Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2010 00:20 - Интересен експеримент!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1366 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Предизвикаха мен. Предизвиквам и вас!
В какво се състои всичко и какво се цели да се докаже или отрече? Ако е вярно твърдението, че около нас е пълно с послания, ако е вярно твърдението, че "питай и ще ти бъде отговорено", че "отгоре" има нещо, което все се стреми да ни помага, то би следвало да можем да получаваме послания от всякъде.

Ето какво правят група студентки по психология, за да се забавляват. Избират си някоя книга, някоя страница, някое изречение и го записват. Това в продължение на седем дни. Текстът, който се получи би следвало да бъде насочващ отговор към въпроса, който сме задали в началото.

Пример:
Питам се аз... " Каква е моята "мисия" в живота?" (нека въпросите не бъдат от типа "какво ще ям другата седмица" "на колко години ще умра" "пешо обича ли катя" и т.н.)
Хващам първата книга, която ми попадне в ръцете, отварям на стр.6 (това е числото, което се получава, когато съберем цифрите на днешната дата 3+0+0+9+2+0+1+0=15, а 1+5=6) и избирам да запиша петото изречение (това е моята рожденна дата)
така...резултатът е:
"И гласовете се срещат като светли нижки, та се завързват един с други - и светла мрежа от щастливи човешки гласове покрива цялата славянска земя."

Аз решавам да спазя "традицията" и да записвам все петото изречение на страницата, за която номера ще получа като сметна числото на датата.
или... утре това ще бъде изр. 5 на стр. 5
после изр. 5 на стр. 6 и т.н.

Ще опитате ли с мен?



Тагове:   експеримент,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Интересно!
01.10.2010 09:32
Сигурно ще се получи нещо смислено, не може да няма логика! Хубав петък!
цитирай
2. amrita - Добре дошла,
01.10.2010 11:53
makont! Ами...ще видим. Сега ми е малко напрегнато, по-късно през деня като се успокоя и ще "попитам" някоя книга отново.
И според мен не може да няма логика.
цитирай
3. amrita - 2ро изр.
01.10.2010 18:28
Загрижен за бъдещето на повереника си, свещеникът провежда с момчето сериозен разговор.
цитирай
4. amrita - 3 то изр.
02.10.2010 19:21
С тях писателят възкресява четирите години, които е прекарал като помощник-лоцман по корабите на реката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832346
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980