Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 02:30 - Стих, роден от самота
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2409 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понякога извира в мен сълза -
изтривам я със слънчеви лъчи.
Щом отново притихне вечерта
без твоите, без твоите очи.
Тогава извиквам песента!
Тя запълва самотата и звучи
със сладкия глас на любовта.

И притихвам с последната нота,
погалвам се в дланите на мрака.
Вечер просто съм много самотна,
когато самотата не е очакване.

Тогава е време за стихове и песни,
за бели въздишки и зов на барабани.
Не, обич, никак, никак не е лесно...
всъщност ако знаеш, ако знаеш само
как се ражда красота от всяка рана.
Ти сигурно не би се справил!

Обичай ме, обичай ме, защото съм,
защото някой ден ще те оставя.
Обичай ме, аз ще бъда в твоя сън,
в скритите ти мисли ще остана.
Такава ме обичай - сън и мисъл,
аз някога такава за тебе ще бъда,
за да придам на всичко смисъл
сама от теб надалеч ще се пропъдя.

До тогава има време, има време.
Точно ден за всичко имам -
миг, само миг преди да си замина.

Но ти ще ме обичаш винаги!
В началото на всяка своя зима,
и дъжд, когато в стъклата ти звъни,
шоколад горещ, когато пиеш,
котка някаква, когато премине
ти сърцето си за мене ще питаш.
Ще си спомняш как си ме обичал
и нека бъде ти това отговор за всичко.

И ветровете ще разпитваш:
"Тя, тя нали сега е щастлива?"
И топчицата в тебе свита
ще ти каже зная истината
и ще извика в тебе пак вина.
Вятърът тогава ще науча,
да крещи в ушите ти лъжи.
Ще се усмихнеш на някоя случка,
останала в несбъднати мечти
и повярвал на вятъра...ще се успокоиш.
"Не може да не е! Тя е добре!"

И ще се моля тогава за едно,
Съдбата с разстояние да ни раздели,
за да не срещаш никога
угасналите ми очи.
Ах, гледката такава, зная как боли!


Тагове:   самота,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - "Но ти ще ме обичаш винаги!" ...
28.10.2010 12:30
Мила amrita, той няма да се справи, разбира се! Ако истински те обича, те усеща всеки миг и няма да е добре, ако ти не си добре. Истинската любов не е подвластна на спомени. Тя е безсмъртна и се живее и след физическото ни присъствие. Не го щади. Той няма да се усмихва на спомени. Ще е с теб, където и да си. Това е нормално и така трябва да бъде. Не го отблъсквай! Ако той не те щади, не е твоя човек...
цитирай
2. rahel - Честит първи сняг, Ами!
28.10.2010 13:15
Много е хубаво!
цитирай
3. amrita - анонимен
28.10.2010 14:39
благодаря за мнението..хм..да кажем, че той ме щади по неговите си критерии за щадене :) А, че е моят човек - това го зная.
Хубави дни!


rahel, радвам се, че ти е харесало. Честит първи сняг и на теб! Топла прегръдка в студения ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839349
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980