Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 15:20 - Как медитирам с танц?
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1077 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам да споделя с вас нещо, което открих за себе си.
Когато започнах да се занимавам с медитиране ми беше адски невъзможно да си предсавя, че ще се свия на земята в "лотос" или, каквото и да било друго. И всичките ми опити водеха до мъчение, значи не бяха правилни за мен. Сега не е така, откривам красотата на всяка поза и ми е сладко, когато напасвам тялото си с темата на медитацията.
Но в началото ми беше неловко от мен самата, не можех да разбера какво и как трябва да направя, не успявах да се концентрирам и това дори понякога ме е ядосвало. Тогава си пусках музика, някаква - без значение каква и си танцувах. Започнах да се интересувам от танца, от ритуалността в него, разучих ритуали на различни етноси и нещо ми подсказа, че това ще е моя начин за...релакс. А после започнах да го развивам. Сега за мен танцът е нещо като общение с духа ми, сливам с Вселената, със себе си. Забравям къде съм, дори не чувам музиката, която звучи около мен, не се замислям за смисъла на текста или нещо подобно, просто се галя в мелодията. Една вечер баба ми надзърнала в стаята, докато съм си танцувала и ме питала нещо.
"Ти не ми отовори нищо, танцуваше си, погледах те малко...беше много красива!"

Та, споделих го с вас, за да ви кажа, че всеки знае "своя" начин и когато усети за първи път сливането с Висшия си аз, когато усети как през него протича канал от топлина усещанео е неописуемо с думи, но е усещане - физическо, реално, прекрасно.

Моята цел е това да стане постоянно усещане, да съм винаги "включена" към канала.
Имаше го в Библията (сигурна съм, че го има във всички свещени книги на религиите, но трябва да се поразровя) Живей в постоянна молитва, дишай и издишай с молитва, живей молейки си и ще достигнеш небесното (преразказвам по памет) А какво е молитвата? "Влез в скритата си стаичка, където човешки крак не е стъпвал"
Та както казах, всеки има "своя" начин и може да го открие.
Моят е танцът, той ме изпълва с невероятни усещания, една приятелка лежи върху вода, друг сигурно е привърженик на йогата... се тая е. Важното е не как а какво правиш. Аз танцувам. Стремя се към това да "танцувам" постоянно!


Тагове:   как,   танц,   медитирам,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Продължавай с танца, Ами :)))))...
30.10.2010 21:48
Продължавай с танца ,Ами :))))))))))))))))))
Това е !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840027
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980