Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 10:34 - ЖЕНА
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1729 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жената - грешница или светица
автор: miaa


И един кратък стих, за който ме вдъхнови.

Жената

ТЯ е ранима, крехка и нежна,
сякаш ей сега ще се прекърши,
загубила последните стремежи,
сякаш ще се счупи на парчета
от повей на зимата, издъхнат,
ала бури я връхлитат с ярост,
градушки сипят злоба и проклятия,
а снагата й остава права
и на устните усмивката изгрява.
ТЯ върви, не спира, продължава.
Няма да се счупи и прекърши,
себе си отрекла, а ще побеждава.
Не с войни. ТЯ ги отрича,
а с нежност, любов и със вяра.
ТЯ, Вечната, Истината смирено
ще трепне с клепки, ще прегърне.
С градушки сили не мери,
защото знае, че така ще се превърне
в най-ужасната, ледена буря.
ТЯ, Жената с майчина ласка
ще погали клонче, вятър, свят.
ТЯ е святост и огнена страст,
тя - плахост смирена и грях!


image





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Ами , страхотна си !
31.10.2010 11:44
Ами , страхотна си !
цитирай
2. amrita - Благодаря, миличък!
31.10.2010 11:55
Ще се полаская някой ден аз, ще се полаская, ама няма да е сега. Радвам се, че се отби! Топла прегръдка за теб!
цитирай
3. miaa - Трогна ме с вниманието си, Ами! С...
31.10.2010 14:03
Трогна ме с вниманието си, Ами! Стихът е много хубав, от сърцето!
И аз те обичам:)Бъди благословена!
цитирай
4. amrita - От цялата
31.10.2010 14:21
ми същност е! Напоследък те поизоставих малко и реших да наваксам :) Радвам се, че стиха ми ти е харесал. Прекрасен неделен следобяд ти желая, а утре сутрин ще "сваря кафе", както само аз си умея ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836656
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980