Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2010 17:54 - Как се прави любовна магия?
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1870 Коментари: 2 Гласове:
5



Понеже ме обвиняват, че съм вещица и че правя любовни заклинания!

;)
Необходими съставки:
три капки кръв от гущер с едно око;
жълтък на яйце от щраус, отгледан в Аляска
чаша изтискан сок от черупката на орех

Забърквате, изпивате и готово!

Не, истинската магия се състои всъщност в това: Ако намерите тези съставки, пишете ми и аз лично ще ида ще ви завържа човека, който искате и ще ви го доставя с панделка на входната врата.

Единственото, което ние правим и можем да направим е да бъдем хора, достойни за обич... в това се състои магията на Любовта.


Тагове:   магия,   как,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аааа
08.11.2010 23:18
Без човка от додо не става:)))))
цитирай
2. amrita - ей, че съм уфтцъ ;)
09.11.2010 00:14
да, не става
и човка от Додо - задължително! Аз я стривам на прах, като предварително я опичам на огън, запален от диханието на Дракон, живеещ в една пещера, която се отваря с тайно и древно заклинание, разкрито ми от една полска мишка, яхнала житен клас, която има златен зъб.
Ти как я използваш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840573
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980