Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2010 23:06 - Любовта
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2025 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Любовта е естествено чувство. Когато се позволи на детето да дава израз на любовта си и да получава любов нормално и естествено, без ограничения и безусловно, без забрани и притеснения, то не се нуждае от нищо повече, защото радостта от изразяваната любов, чиста и неизкривена, е достатъчна сама по себе си. Ала любов, която не е безусловна, която е ограничена, изопачена от наложени правила, се превръща в нещо неестествено.

Любов, която постоянно се потиска се превръща в стремеж да властваш над другия.

откраднато от ТайДжи



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. taidzi - Закачка голяма е Ами :) Не си го ...
14.11.2010 23:12
Закачка голяма е Ами :)
Не си го откраднала , всичко, което ти хареса в блога ми е за ползване от всеки . Приветствам те :)
цитирай
2. amrita - правя ти малко
14.11.2010 23:14
реклама..не че нещо, ама може някой да идва при мен и да е пропуснал да посети и теб... а нали сме си дружки :) Не те питах, ама знаех, че ще ми разрешиш и реших да не губя време..пуста импулсивност Лъвска - какво да ти кажа? :))
цитирай
3. taidzi - Лъвска импулсивност в комбинация с ...
14.11.2010 23:16
Лъвска импулсивност в комбинация с добро сърце ... не се нуждае от повече обяснения :) Отново благодаря :)
цитирай
4. amrita - ще да се полаская :))))
14.11.2010 23:22
Аз благодаря на случая, че ни срещна, мой мъдър приятелю!
цитирай
5. taidzi - Грам ласкателство няма, това е м...
14.11.2010 23:27
Грам ласкателство няма , това е моето искрено мнение . И на всичко отгоре - ти също си ми помагала да разбера някои убегнали ми неща , Ами ;)
цитирай
6. amrita - браво!
14.11.2010 23:34
и приятел ми се пишеш...да не знам аз досега, че трябва да се гордея със себе си :) Знам, че няма ласкателство в думите ти! :))) Обичам те! Все едно си ми по-голям брат...хм, тук си имам вече цяло духовно семейство :)
Тоя блог.бг :)
цитирай
7. taidzi - Този път аз ще се полаская :))) ...
14.11.2010 23:43
Този път аз ще се полаская :)))
Благодаря ти, че те срещнах , моя добра сестрице ! Семейството от блог.бг е факт :)
цитирай
8. karambol5 - ;))))))))))))))) Много сте г...
15.11.2010 10:09
;)))))))))))))))
Много сте готини ;))))
Но ви приветствам и двамата :)))
На едно дете нищо друго не му трябва освен любов :)))))))))))))))
цитирай
9. amrita - във всеки от нас
15.11.2010 10:15
живее едно дете, което иска само да обича и да бъде обичано...това му е достатъчно, за да покорява световете :)))
И ти си много готин:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840835
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980