Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2010 23:48 - Хайде, Вселено!!!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
5



Сключвам ръце в самотата на снежинките,
бялото ме възхищава, но не пълни тишината.
Къде са песните, преливащи в душата ми -
върни ми ги, върни ми ги, за бога, къде са?!

Проскърцва под мене снега и политам надолу,
защо не се смея вече на своите падания?
Позволих ти да ме съсипеш, аз съм виновна,
защо не мога да срщна зимата отново с радост?

Ден след ден убиваш всичко светло в мене,
кога изпълних се със неотребна и удобна нищета?
Мразя се такава, такава не съм си потребна,
но защо не мога да надмогна тая тишина?!

Къде са танците, смеха и онзи птичи устрем,
усещам се като въглен встрани от огнището...
Не искам вече да те виждам, как не искам...
хайде, Вселено - открий ми новите пътища!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839959
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980