Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2010 00:51 - ВЕСЕЛА КОЛЕДА!!! Христовото съзнание сега се усеща много силно!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2317 Коментари: 13 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Почти цяла година писах стихове и проза, родени от емоции, дошли от хора, които не са ми приятели и са ме наранили. Запитах се...и защо? Причинявате ми болка - аз ви посвещавам стих. Нападате ме - аз се опитвам да ви разбера. Мразите ме - аз пиша..
Сега! На вас, всички ония, които бяхте мои "врагове" и който ме ранявахте, и които ме карахте да страдам ще напиша две, три думи - прощавам ви и благодаря!

За всеки приятел,
 който неизменно
и на пира и в борбата
стоеше твърдо до мене
е време думите да посветя.

На моята приятелка, която остана, когато всички си тръгнаха. Която беше кърпичка за сълзите, компания за кафето, отдушник на отчаянието и нито за миг не изгуби вяра в мен. Която една ли нощ хукваше в два през нощта, защото плачех и имаш нужда някой да ме гушне силно. Тя е моят ангел. Има няколко човека заради, които не си изключвам телефона никога и тя е там. Тя никога не вярва на другите, никога не ме осъжда, никога не ми спестява истината. Тя е, която се интересува от моите интереси без да са й интересни, ала може да ме слуша с дни. Тя е, с която говорим по часове през нощите и обсъждаме живота си. Тя е която се осмели да ме види истинска и нито една случка не промени това, и нито една дума, не може да повлияе на връзката ни. Тя е, чиито съвети са ценни, защото е доказала хиляди пъти, че е ценен човек - искрен, силен човек, който държи на думата си и държи на приятелите си. Тя е, която дойде при мен, когато имах нужда и остави всички останали, за да поема дъх свеж въздух. Тя е, която не изпуска ръката ми и дава кураж. Колко пъти, колко пъти, когато едва съм сдържала сълзите си, нейния глас ми е давал сила да изправя глава. Колко пъти преди да избягам нейният глас ме  спирал - ти не бягаш. Колко пъти с риск да й се разсърдя ми е удряла плесници..

А аз пиша стихове за хора, недостойни и жалки, които не могат никога да разберат човек като нея и които никога не биха имали смелостта да имат нейното благородно и голямо сърце. Пиша стихове за хора, които се опитват да ми налагат мнението си и да преценяват вместо мен кое е важно за душата ми и кое не. Пиша за хора, които не заслужават и строфа. Пиша за страхливи мъже, коварни жени, подли приятели... Пиша и посвещавам словото си - този мощен пазител на света и творец на епохи, на хора, неумеещи да четат. На едни хора, които сега определям като ходещи гротески.
На едни хора, които избраха да ме виждат друга, защото е по-лесно да нападаш онова, което не разбираш и да рушиш онова, което никога не би могъл да създадеш.
Защото е прекрасно и собствените им задници се чувстват много доре, когато имат кого да посочат с пръст, кого да съсипят...много по-трудно е да погледнеш в себе си, а колко по-трудно да опиташ да погледнеш све4та през очите на другия и да не съдиш.
А аз пиша стихове и се отчайвам, и ми е тъжно заради тях. Глупава Ами! Тази нощ е свещена, в тази нощ иисусовото съзнание се усеща много силно, може би е подсилено от вярата на хората. И в тази нощ аз избирам да не ме вълнува какво огледало и за кого съм. Мили мои, неистински и жалки - другият не ти е враг, а огледало. Онова, което не харесваш в себе си у друг ще го видиш, за да можеш да го промениш. Онова, което харесваш постоянно ще срещаш, за да го затвърдиш. Но нека не забравяме, че хората са именно такива, каквито ние сме избрали да бъдат.

Не! От тази нощ ще пиша едиснствено за онези, които са истински, които могат да слушат сърцата си, които значт какво значи мъжка дума и доблест. Които знаят какво е вярата, какво е надеждата и могат да оценят топлината, която им поднасям. От тази нощ, аз и моят приятел със синята риза и онази повлекана с рубинени устни (прозата) ще бъдем огледала на чисти и светли души, на истински хора, на велики хора, на хора, които ни пълнят с радост и ни обичат.

Тази нощ ще променя малко и блога си. Нова премяна - изпрана и лъчиста, за да ни тръгнат хубаво бъднините.
Казват, че каквото си пожелаеш в тази нощ на тихо бдение - то се сбъдва.
Пожелавам си здраве, щастие, любов, мир и хармония, за мен и за света!





Гласувай:
8



1. mileidi46 - !!!!!
25.12.2010 01:38
Stavat 4udesa mili4ka...
Koito ne vqrva...jalko...!!!Radvam se,mnogo se radvam za teb..
4estito rojdestvo...
цитирай
2. amrita - Честито Рождество, милейди!
25.12.2010 01:42
Мир и хармония в сърцето ти! Бъди благословена!
цитирай
3. mileidi46 - Blagoidarq ti ,slun4ize...
25.12.2010 02:16
amrita написа:
Мир и хармония в сърцето ти! Бъди благословена!

Budi blagoslovena i ti...
Sunuvai nai-vul6ebnite suni6ta tazi no6..Bog 6te bdi nad teb!
цитирай
4. zabavnata - Щастлива Коледа!
25.12.2010 06:03
Бог се роди, за да остане в сърцата ни. Бог е любов!
Нека добрите ти пожелания се сбъднат!:)
цитирай
5. vandela007 - Нека Бог сложи Своя "АМИН!...
25.12.2010 08:20
Нека Бог сложи Своя "АМИН!" върху твоите мечти!
От мен също пожелания за мир и щастие!
:)))
цитирай
6. miaa - Честито Рождество Христово, Ам...
25.12.2010 09:37
Честито Рождество Христово, Ами!
Пожелавам ти от сърце, любов и хармония!
Да си щастлива и да имаш добри приятели в трудности и радост!
Късмет и успехи! Балансът в нас ,е разковничето за мир и благополучие:)
цитирай
7. amrita - Честито Рождество, приятели!
25.12.2010 11:57
От сърце ви благодаря за пожеланията и ви изпращам много канеленоколедни прегръдки и захаросани усмивки.
Нека винаги бъдат топли сърцата ви и уверени стъпките ви. Бъдете благословени! Прегръдки!
цитирай
8. karambol5 - И аз ти пожелавам всичко това от с...
25.12.2010 13:15
И аз ти пожелавам всичко това от сърце ;)))))))))))))))
За огромното ти топло сърце една голяма прегръдка :)
цитирай
9. amrita - :)))))))))))))))
25.12.2010 13:21
Обичам те! :))))))))) Благодаря!
цитирай
10. demar - "Пожелавам си здраве, щастие, любов, мир и хармония, за мен и за света!"
25.12.2010 15:57
Нека се сбъдне всичко , Ами!
Късмет!
цитирай
11. boris66 - boris66-amrita
25.12.2010 22:56
Прекрасна песен!Трябва да се докоснем до Божественото то ще ни промени!
цитирай
12. amrita - 10. demar - "Пожелавам си здраве, щастие, любов, мир и хармония, за мен и за света!"
26.12.2010 20:28
Нека, Демар! Нека Вселената го сбъдне за всички...вярвам в това !
цитирай
13. amrita - . boris66 - boris66-amrita
26.12.2010 20:30
Добре дошъл, boris66! Божественото е ЛЮБОВ..да, тя променя, защото пречиства и освобождава. Благодаря! Невероятни празници и празнични делници от Ами за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832369
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980