Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2010 20:20 - Е? На кой какъв късмет се падна и как прекарахте?
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3297 Коментари: 20 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На Коледа Ами се прибра вкъщи при тате, мама и бате! И много, много ги гушка :))
Събра доста предложения за посрещането на Новата година, а сега седи пред компютъра си, пие си горещ шоколад с малко орехов ликьор и си мисли разни неща, които просто иска да сподели...защото  вкрайна сметка са хубави неща, а хубавото тя знае, че е за да се разделя с хората.
Мисля си за моята баба и си предсавям, че абсолютно никъде няма да ида на Нова година, а ще си остана вкъщи с нея и ще гледаме зарята, а после дълго ще си разказваме разни истории и вицове. Защото на Коледа, докато се бях гушнала в татко ми като малко коте, си помислих колко щастлив човек съм.
Сега си мисля за важните неща:
Колко по-важно и потребно е да имаш възможност да прегърнеш някой с искрена топлина и обич и да му кажеш (с думи и жестове), че си благодарен на Съдбата, че го имаш, отколкото да имаш възможността да идеш някъде, да си покажеш новата дрежка, а след това да разказваш колко пари е струвал куверта, ккво е имало за ядене и какви са били стаите.
Един приятел ми звънна и ми пожела да изкарам много пари, за да мога да ида на всички места, които искам да видя, защото Ами просто обожава да пътува и да разглежда света във всичките му многообразия. "Не ми пожелавай това! С пари всеки може. Пожелай ми искрен човек, с който дълго да се разхождам и да има сърце да види местата, на които ще ни заведе пътя"
Мисля си, че на Коледа прегърнах и казах "обичам те" на всички, които исках да го чуят и от които съм получила единствено обич, подкрепа и искреност. И че това бяха най-скъпите ми подаръци.
Мислех си дълго за едно нещо, което написах в един от последните си постинги "Не отлагайте за утре" Защото ако сега, в този момент, някой дойде и каже "край" ти няма да съжаляваш за дрехите, които не си купил, ще съжаляваш за приятелите, с които не си се простил. Няма да съжаляваш за парите, които е можело да изкараш, а за това, че е можело да раздаваш повече обич. Няма да съжаляваш за местата, на които не си отишъл, а за хората, които си обичал и те не са рабрали това. Няма да си мислиш за скъпите бижута, които не си успял да имаш, а за скъпите хора, които си отдалечил от себе си. Няма да си помислиш за всички, на които дължиш пари, а за всички на които дължиш извинение.

Дъждът преди малко ме намокри и явно ме настрои малко на тази вълна. Дъжд на Коледа - Ами е щастлива! Ами обожава дъжд, а и след малко студения вятър обещава да има сняг. Утре май ще имаме бяла сутрин. Докато се разхождах из мокрите улици си мислех за всичко, което имам и сърцето ми пееше, защото осъзнах нещо много простичко: Аз имам всичко, защото имам шанса да изживея всеки миг, както го искам. Аз същ щастлива, защото имам възможността да обичам топло и искрено. И ето, че сега пия горещ шоколад и ми е сладко, сладко е на душата ми, не само на устните. Около мен звучи нежна мелодия, в косата ми има още дъжд, а баба ми потропва в кухнята и ме подвиква за вечеря.

Ние хората сме ужасни същества! Винаги гледаме какво нямаме, за да го искаме, а толкова рядко се оглеждаме и виждаме онова, което имаме.

Идва отпразнуването на Новата година... Отчаяно мислех, че ще бъда сама, че ще трябва да си остана вкъщи, докато някой някъде се забавлява и т.н. Сега имам няколко предложения, а единственото, което искам е онова, което считах за глупаво и скучно. Защото глупавото и скучното...е всъщност обич - даване и вземане.

И да ви се похваля малко...срещнах една нова обич. Знам прекрасно, че не е голямата, истинската, която взривява сетивата ти те прави по-съвършен, и променя световете и върши чудеса. Но избрах да не изключвам възможността да бъде красива обич, нов път, прияключение. Докато се разхождах, един сиует по улицата ми напомни на човек, който някога ми каза "Следващия път сигурно ще си много по-плаха" Гледам в себе си и се усмихвам... Готова съм да дам всичко от себе си, защото само така си истински щастлив, защото не запазваш нищо за себе си, защото не спираш егоистично обичта и грижата, защото разкриеш ли се можеш да се отвориш и да дадеш топлина, а следователно и да я получиш. Как ще получиш нещо, ако първо не го дадеш - безусловно, безрезервно и безвъзмездно..как? Как ще очакваш подкрепа, ако не си подкрепа?! Как да очакваш разбиране, ако не желаеш да разбираш?! Как очакваш радост ако си неспособен да дариш другия с радост?! Как очакаш искреност, ако не си докрай открит?!
Така си лесен за стрелите, така си мишена за болйата, но по-важното е, че си готов да приемеш обич, топлина, искреност.

В общи линии това исках да споделя. О! Питката - падна ми се дряновата пръчица, която си нарекох за здраве... Като дете мразех да ми се пада клечката, сега я целунах просълзена....

Благодаря на всички за пожеланията. Нека се връщат при вас със силата на удвояването! Весели зимни празници!
Споделете кой какво получи, кой какво разбра, кой какво осмисли тази Коледа. Защото на Коледа стават чудеса, приятели и онези, които се случват вътре в нас (когато имаме очи да ги видим) са много, много вълшебни и истински...това е тайната на коледния дух и магия.

Поздрави, прегръдки,
обич и усмивки от Ами!





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drakulla - Честита
26.12.2010 20:31
Коледа, Ами!
:)
цитирай
2. amrita - О, честита и на теб!
26.12.2010 20:32
Къде се изгуби? :) Какво ти се падна в питката?
цитирай
3. drakulla - Падна
26.12.2010 20:41
ми се увеличение на заплатата...С удоволствие ще го разменя за друго...
Знаеш за какво :)
цитирай
4. amrita - Е, като ти увеличат заплатата
26.12.2010 20:46
вземи парите, които са в повече и ги похарчи за нещо, което ще достави искрена радост на някой...това не може да не привлече положителната енергия на тво страна...
От сърце ще е помоля за теб, за да се сбъдне желанието ти...защото знам :) прегръщам те!
цитирай
5. demar - " Ами е щастлива!..." amrita
26.12.2010 20:52
Настина бъди щастлива , Ами!
цитирай
6. amrita - Благодаря, демар!
26.12.2010 20:56
И нека всички бъдем :) прегръщам те
цитирай
7. karambol5 - Падна ми се Любов :)))))) Не я з...
26.12.2010 20:58
Падна ми се Любов :))))))
Не я заменям за нищо :)))))))))))))))
Мога да я раздавам и така да я умножавам :))))))))))))))
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Честита Коледа, Ами!
26.12.2010 20:59
Бъди все такова слънчице!
цитирай
9. amrita - карамбол05
26.12.2010 21:02
хвърли малко парченце от нея, аз ще ти дам здраве :)))
Чудесно! Прегръщам те! Прекрасен късмет - раздавай, раздавай, докато имаш сили, а като нямаш пак раздавай - само така тя винаги остава :)) Но ти знаеш тайната :)
цитирай
10. amrita - . 4aiotgluhar4e - Честита Коледа, Ами!
26.12.2010 21:03
Благодаря, чайче! Честита коледа и на теб! Прегръщам те! И много сбъднатости, мир и хармония!
цитирай
11. karambol5 - хвърли малко парченце от нея, аз ще ...
26.12.2010 21:14
amrita написа:
хвърли малко парченце от нея, аз ще ти дам здраве :)))
Чудесно! Прегръщам те! Прекрасен късмет - раздавай, раздавай, докато имаш сили, а като нямаш пак раздавай - само така тя винаги остава :)) Но ти знаеш тайната :)

:)))))))))))))) Готово - давам и благодаря за здравето от сърце :)))))))))))))))))
цитирай
12. amrita - Сделката ми хареса :)))
26.12.2010 21:20
Изпращам ти топлина и те прегръщам във вечността, karambol5!
цитирай
13. miaa - Щастие през Новата 2011година!Пожелавам ти го от сърце!
26.12.2010 22:00
Аз съм щастлива жена, Ами! Весели празници!
цитирай
14. amrita - Невероятна ще бъде новата година,
26.12.2010 22:01
сигурна съм в това... Прегръщам те! Благодаря, че те имам!
цитирай
15. zabavnata - Как?
26.12.2010 22:04
Като всяка година. Смесени чувства. Уж е празник, а ми е празно и някак тъжно. Първото късметче беше за мен, здравето. Паричката се падна на Теди и понеже тя е още дете се зарадва.
Ами, нека празниците ти бъдат истински! Празнувай и се весели от душа и сърце!
Здраве, щастие и любов!
цитирай
16. amrita - Защо, скъпа?!
26.12.2010 22:11
Не ме натъжавай! Празно от кое? Тъжно..за какво? Ти си тук, сега, в този момент и обичаш и винаги имаш възможността да си позволиш да я изразиш тая обич, за да се върне в теб!
Искам от сърце да си пожела, да ти пожелая, а и на всички всеки ден да бъде един истински празник - без тъга и празнота, защото това са неща, измислени от самите нас. Духът ни е пълен с радост и любов...
Прегръщам те много, много, много силно и искам една широка, широка, широка (добре, не чак толкова - ще си разчекнеш устните) усмивка :))))))
Обичам те!
цитирай
17. stela50 - Здравей ,Ами ...Открих те по Коледа .
26.12.2010 22:37
Пожелавам ти много здраве ,щастливи мигове и сбъднати желания .
Хубави ,светли празнични дни !
цитирай
18. amrita - Благодаря, stela50!
26.12.2010 22:40
Важното е, че с срещаме, не е важно кога :) Нека се пълни сърцето ти с топлина и обич, за да ти открива чудесата на този свят. Прегръщам те с много топлина и нежност! Добре дошла! Винаги, когато искаш, винаги, когато трябва, винаги... :)
цитирай
19. rpatel - Радвам се за теб. Прозряла си ист...
27.12.2010 11:59
Радвам се за теб. Прозряла си истината! Един миг с любимите хора може да струва повече от всичките екскурзии, куверти и лъскави купони! Не казвам, че празнуването в с приятели в някое скъпо заведение е лошо, не е, но не може да се сравни с тихата семейна вечеря с любимите хора.И двете си имат своето очарование. Въпросът е да не пренебрегваш нито семейството, нито приятелите. И за това ние сме го решили така. На Коледа всички ЗАДЪЛЖИТЕЛНО сме вкъщи със семейството (дори когато учех в чужбина се прибрах за Коледа, нищо че пропътувах с автобус над 1 600 км в рамките на няколко дни), а на Нова година всеки празнува където и както си иска. Ако иска със семейството, ако иска с приятели. Това е. И така всички са доволни. Честито Рожедество! И където и както и да посрещнеш Новата година, желая ти весело изкарване! И дано бъде още по-хубава от 2010!
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Прекарах със семейството, като ...
27.12.2010 19:10
Прекарах със семейството, като съпруга и мама, която обгрижва и прегръща своите деца, създава уют и топлина. Много хубав разказ си написала, правилно си постъпила и си прозряла, колко са хубави семейните вечери. За приятелите винаги ще се намери време, но такива светли празници са за да се съберат всички от семейството в къщи и да празнуват заедно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840662
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980