Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2010 16:52 - Благодаря!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 888 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Благодаря, че си, което си -
рамо, на което да поплача;
прегръдка за утеха и надежда,
мечта за тихо щастие,
спокойствие във мрачното.

Но почакай ме...почакай още малко...
Нали ме искаш цяла?!
А докато във мен от друг гори,
как от теб да се разпаля.
Не ме е страх да те обичам,
не ме е страх и че греша -
страх ме е, че ще те нараня.

Не прибързвай, толкова време
се е плиснало пред нас.
Нека оставим от семето
да поникне чуден цвят.

Да, не обещавам нищо
и как ли да го сторя -
не зная кой вятър утре
сърцето ще разнищи
и кои простори
ще ме призоват...

Ето! Тук, до теб съм.
И благодаря!
За подкрепата, която си,
но трябва сама да преценя
от благодарност ли ще те обичам,
защото си утеха в самотата
или ще мога пламнало да се врека
и да ти дам душата си...



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - що е време, все е пред нас!
28.12.2010 16:57
що е време, все е пред нас!
цитирай
2. amrita - :))))))))))))))
28.12.2010 16:58
;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832405
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980