Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2010 21:00 - Да "кодираме" 2011 заедно, приятели!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1650 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато този постинг се публикува, няма да съм пред компютъра си - настройвам го така че да се "изпише сам" в последните часове на старата година.

Помислете за всичко, което искате да бъдете или да постигнете в сегашно време:
- аз съм щастлива
- аз съм в перфектно здраве
- аз съм защитена от енегрията на божественото
- аз имам приятели
- аз съм обичана и обичам
- аз съм в хармония със себе си и със света
- аз постоянно приемам и изпращам енергията на Любовта
- аз съм силна

Каквото искате, кажете все едно вече е. Каквито са съкроввените ви желания представете си ги вече изпълнени, "вижте се" щастливи в новия си дом, на новата си работа, сред приятелите, които ви обичат и които обичате, "вижте" как тялото ви се зарежда със виолетова светлина от пространството, "вижте" се как танцувате победоносно, леко и усмихнати! Помислете за себе си като вече успели, богати, щастливи - каквито искате и каквито мечти преследвате.

Ще ви издам една тайна. Подобни визуализацци на бъдещето имат ефект и се случват. Проверила съм го върху себе си. Не допускайте в съзнанието си една негативна мисъл, продиктувана от емоционалността на Егото, изпълнете се с Любов  и Светлина се вижте истински - красиви, могъщи, летящи. Защото всички сме точно такива.

Някога баба ми ме е карала да пиша писма и да ги изгарям, за да се сбъднат желанията ми. Сега "ще изгоря" този текст с "магията" на виртуалния пламък, за да го превърна в сбъдване. Не е важно как ще изпратиш своето "писмо с желания", важното е да го изпратиш от сърцето си.

Свят,
пиша те такъв, какъвто си, защото си чудесен. Пиша те с мастилото на собствените си уроци, с които без жал драсках по духа си. Пиша те, за да надпиша с теб идната година и нека силата на словото, синята му енергия да превърне желанията ми в сбъдване.
През 2011 всички са невероятно доволни от себе си и се изпълват с хармония и светлина, това е година на развитие, на прогрес и е време за лекуване на рани и пречистване на душите. Тя е годината на Котката и као такава има привилегията да бъде много дълбока. Всичко, което се случва в 2011 е съдбоносно. Свещената сила на египетската котка и енергията на древните богове ни пазят със силата на любовта си, постоянно се стремят да ни помогнат и да съхранят огнищата, които тихо и кротко горят в гърдите ни. Котката бавно и тежко пристъпя, уверена в своята неповторимост и пазеща храма на Слънцето, в окото й се оглежда безкрая на Вселената. Тя ни помага, когато сме болни и ни дарява с мъдрост. През 2011 постоянно силата на котката ще бъде с нас, ще изсмуква негативната енергия и ще възстановява баланса, ще ни пази от лапите на демоните и ще ни показва грешките ни. Котката е гордо, мъдро и тайнствено животно, когато котката излее любовта си върху нас ние усещаме прилив на сила и сме способни на прозрения. 2011 е невероятна година.
Пожелавам си от все сърце и от дъното на душата си и викам силата на Богинята Котка, за да бъде свидетел на желанието ми, и призовавам студения вятър, за да ми бъде посланик, пожелавам си от все сърце и от дъното на душата си 2011 да е година на съвършенство и покой, навсякъде да се раздвижва енергията на любовта и да променя всеки, до който се докосне. Пожелавам си да е и нека бъде пълна с хармония, смях и гладки пътища, да даде на хората смелост и увереност, да изцели нещастията и да спомогне за пречистването на енергийните им центрове. И нека бъде такава, че да с говори дълго за чудесата, които са се случили, за пътищата, които са се отвороли, за даровете, които е донесла.
2011 идва и всички ние ще я чуваме дълбоко в себе си, когато настъпи, Котката умее да говори директно със сърцата ни, не се съпротивлявайте и не изпитвайте страх. Всичко е прекрасно!
А за себе си, за себе си пожелавам едно единствено нещо - да не забравям усмивката и песента си! И няма!

Прекрасна нека бъде нощта ви и запомнете добре първите думи, на първия непознат, който ще пресече делника на Новата година. Много често те за знамение за цялата година. А видите ли някой, умихнете му се с най-искрената си усмивка и му пожелайте от сърце здраве, щастие и любов, и мир. Помогнете неговият знак да бъде светъл!

Честита да ни е новата година, приятели! С много надежда и вяра я посрещам и с много любов, която преллива от сърцето ми. Пращам тази енергия в момента към сета, със всеки тласък на сърцето си, за да спомогна на Любовта да бъде онова, което е - творец на светове!

Поздрави, прегръдки,
обич и усмивки от Ами!

И наздраве!

Учение за слизане на Карма в края на годината





Гласувай:
11



1. vippoker - magic
31.12.2010 21:04
magic
цитирай
2. miaa - Щастлива и успешна Нова 2011 година, Ами!
31.12.2010 23:06
Бъди все така всеотдайна в делата си, обич от сърце и много радост в душата!
цитирай
3. pevetsa - ЩАСТЛИВА И БЛАГОСЛОВЕНА 2011г. И ...
01.01.2011 14:24
ЩАСТЛИВА И БЛАГОСЛОВЕНА 2011г. И ЖИВИ И ЗДРАВИ, ТИ И ТВОИТЕ БЛИЗКИ!

http://www.youtube.com/watch?v=dcLMH8pwusw
цитирай
4. karambol5 - Щаслива, задрава и приказна год...
01.01.2011 15:31
Щаслива ,задрава и приказна година ,Ами ! ;)
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Честита Нова година, Ами!:)
02.01.2011 19:48
Здраве и късмет и една нова, голяма любов!:)))
цитирай
6. amrita - От сърце ви благодаря
02.01.2011 21:10
за топлите и искрени пожелания. Предстои ни една невероятна година. Няколко месеца всичко ще бъде спокойно, ще бликат нови и прекрасни пътища, чиито начала ще бъдат спокойни и леки. После ще има някакво раздвижване - не съм сигурна какво точно долавям като усещане, но към есента ще има доста промени на едно ниво, което уви за повечето хора ще си остане неуловимо, но така или иначе ще им се отрази.
Благодаря, че ви имам приятели. Когато имаш обичта на хората, онази топла, искрена и спонтанна детска обич - имаш богатство, което не се измерва с нищо, защото просто е безценно.
ЧЕСТИТА 2011!!! И нека бъде невероятна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840442
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980