Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2011 19:21 - Любовно писмо
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2351 Коментари: 14 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравей любима моя,
пиша ти, поседнал на ръба на нощта. Приятелите ми подвикват под прозорците, ще ходим по курви. Не се сърдиш, нали? Аз няма да пия много и ще се прибера сутринта по втори петли на четири крака, но ще се прибера. Жорето, знаеш го, дето преди се опита да те има без позволението ти. Трябва да ми кажеш някой път защо не му пусна, че все ме разпитва, а докато се чувствам длъжен да го слушам не мога да тичам подир фустите. Та той ще е с мен, следователно няма за какво да се тревожиш, той знае къде живея и е обещал да ме прибере. Свестен мъж е, мъж на място и ще си спази обещанието, сигурен съм.
Любима, да знаеш, че ако случайно това писмо не те завари и ти вече си тръгнала от почивната си станция, където отиде да си лкуваш нервите. И аз не знам от къде ги измисляте вие жените тези модерни болести - разбити нерви. Какво си нямаш, та все си нещастна - дом ти построих, обзаведох го, две деца ти направих (изпратил съм ги при майка ти) и всяка вечер ти нося хляб на масата. Приятелите ми са почрени хора и истински мъже, които в крайна сметка, дори и когато са крайно пияни се съобразяват с твоите желания. Все пак Жорето и по-груб можеше да е. Не че го оправдавам за постъпката му, ама аз слушах ли жена му като ми казваше "не"?! Та, ако не те завари писмото ми там, в което съм почти убеден, то поне съм го написал (после ще ти покажа индигираното копие - виж какъв умен мъж те взе за жена), че нали все твърдиш, че нищо не ти казвам.
Казвам ти и да го знаеш - вкъщи сега има една жена. До няколко дни се прибира в провинцията, от където е, така че няма за какво да се притесняваш. никога повече няма да я видя, а и е тихо, бедно същество. За едната храна и единия покрив да знаеш само какви неща прави. Можете да си поговорите, да те понаучи.
Иначе какво да ти пиша - добре съм и много ми липсваш. Разбираш защо я поканих у дома, нали? Ти с твоите нерви - една седмица вече те няма. Децата не са я видели. Още като ти тръгна и ги качих на следващия влак. Те са добре също. Предполагам. Баба им така и не ме е потърсила, значи нищо сериозно не се е случило. А ако случайно разбереш, че нещо са болни - майка ти е виновна. Можеше да ме потърси по-рано, аз какво да направя след свършен факт. Не съм се срещал с учителката им да им взема уроците, не че нямах желание, но прецених, че тя на теб по-добре ще ти обясни какво трябва да учат, все пак си толкова умна, а и така да им се понасъбере повечко, че с тази плевмония няма какво да правят по цял ден и ще учат.
Виж как за всичко съ помислил. Е, приключвам, че момчетата бече побесняха, Надявам се, че си по-добре с нервите, въпреки че така и не разбрах какво ти е. Според ме си имаш някой и само се чудеше как да отидете някъде за една седмица. Значи, само ако заподозра, ч нещо такова правиш, не нервите ще си лекуваш, а не знам просто. Помниш последния път като те ударих как две седмици ти беше синьо окото, значи само ще има да се молиш да се разминеш пак с толкова малко.
Е, това е, любима! Обичам те!



Гласувай:
12



1. miaa - Здравей Сладурано!Подхващаш една тема,която няма край:)
19.01.2011 21:34
С балкански привкус!
цитирай
2. miaa - Извинявай Ами, наложи ми се да прекъсна за малко..!Компютърът ми изключи внезапно!
19.01.2011 22:03
Има мъже/ пък и жени/, които се чувстват добре, когато манипулират, показват силата си физически,психически които смятат, че" светът се върти около тях! "
Но пък е вярна максимата"Не е луд този, който яде баницата, а този, който му я дава".В този смисъл има едно златно правило на привличането..Без значение колко сме привлекателни за даден човек , защото красотата или очарованието,сама по себе си няма да спечели уважението му.Външният вид може да привлече един мъж/ респективно жена/, но нашата независимост/ социална, финансова и пр./ ще го задържи при нас.Достойнството и гордостта не зависят от това дали вадим парите си от кредитна карта или от портофейл..
Човек тряба да може да се издържа сам и тогава отношението към него ще бъде различно..ако не с уважение поне с респект! Това, което аз уточнявам има отношение към прекрасния и съдържателен текст, който си написала!Малко съм разсеяна днес! Дано съм се изразила правилно:)
Една много актуална тема:)Благодаря ти!
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Добре се посмях, но за съжаление на ...
19.01.2011 22:39
Добре се посмях, но за съжаление на чужд гръб.И това за баницата е много вярно, дето го казва мия.Аз за това не обичам да правя баници:)))
цитирай
4. amrita - Съжалявам за ненавремения коментар
20.01.2011 02:30
то станало 2:00, но имах малко проблеми...

Писмото е част от един мой проект. Фрагменти (писма) до съпругата, която е някъде. Няма разказ на случки, нито развитие. Просто портетно представяне на навици, закоренили се в бита ни. Разбира се хиперболата и гротеската са видими и са съвсем умишлени.

Когато за първи път дадох писмото да го прочете един от преподавателите ми, зася се и каза - хвани един жилищен блок в Люлин или Надежда, вземи после лошите черти на мъжете от един вход, сложи малко пипер и сол и ето ти го твоя герой. Сега смело си играй с него!

миаа, схванах посоката на мисълта ти. Разбира се - кой не обича да вижда самоиздържащи се и развиващи се личности, които могат да се грижат сами за себе си. Никой не харесва онези, които постоянно висят на мама и тате, а парите си харчат по клубчета, игрални зали и наркотици. Защото тъжния факт е, че има млади мъже на повече от 25, които са точно такива.
Но малко и за жените. Коя себе уважаваща се жена, която има достаъчно увереност в себе си и не позволява на никакви страхове и комплески да я смачкват ще търпи да е на издръжка на родителите си, а след това на съпруга си? Да не говорим вече ако цената е и като определената в писмото ми.
Да, дълга тема е това!
Много писма ще изпишат тея двамата... :)

цитирай
5. amrita - kasnaprolet9999
20.01.2011 02:33
добре дошла, късна пролет...
За раждане и цвят никога не е късно..:) Страхотен псевдоним! Особено през януари!

Лошото на този хумор е, че е прекалено смешен, толкова смешен, че да ти се доплаче от истината, която надзърта през него. Но затова пък и е полезен. Защото, ако премахнем хиперболата и гротеската ще видим реалността.
Тя винаги е била плод на подобен хумор...за съжаление все още е!
цитирай
6. amrita - нека и аз само да добавя
20.01.2011 02:41
един линк към статия на моя духовен брат. Малко встрани от темата, но буди доста размисъл...

http://taidzi.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/01/19/matrica-v-tyrsene-na-duha-tom-i-11.670004

ето есенцията, заради която го слагам тук

Защо оставате с един човек, когато и двамата сте нещастни? Отново действа веригата за преживявания. Съмнения в себе си и липса на самооценка и доверие в себе си. Слабата жена казва “кой ще се грижи за мен?” Грижи се за себе си. Любимците обожават тази фраза – ако са били крави, пиленца или други подобни, за тях винаги са се грижили. Напредъкът, който отбелязвате е скок във вярата в себе си и във вашия Висш Аз. Любимците ги тегли към добрия стар селскостопански двор.
цитирай
7. karambol5 - Манталитета на българския мъж е ...
20.01.2011 10:26
Манталитета на българския мъж е потресаващ. Нагледал съм се на такива неща ,от които на всяка нормална жена би и се приискало да вземе пуката и да стеля докато не остави един жив .
Съжалявам ,че трябва един мъж да говори за това ,но е истина.За съжаление жените в България нямат никаква възможност да разчупят един омагьосан кръг , в който го вкарват близки ,роднини и приятели. Няма повче да коментирам ,защото нещата ще се променят неминуемо . Колкото и да не се харесва на повечето мъже , жените са по-приспособени да оцелеят.Шамрите ,които тепърва ще изядат са малка компенсация за всичко ,което са сторили .
За себе си мога да кажа ,че съм възппитаван от една невероятна жена ,която ме е научила да се отнасям с респект и уважение към жените ,без да се заблуждавам ,че всички те са еднакви . Във всяко стадо си има мърша и жените го знаят много по-добре от мен .
А защо писмата са до жена ,която отсъства ..............ами вероятно глупоста на мъжът и е добила размери ,несъвместими с оцеляването и.
Не съм сигурен дали изобщо тази жена би се върнала при него ..............
цитирай
8. amrita - За съжаление жените в България н...
20.01.2011 10:57
За съжаление жените в България нямат никаква възможност да разчупят един омагьосан кръг ----> всеки има възможността, тя е винаги вътре в нас. Ние си позволяваме, ние си забраняваме, ние избираме дали приятели, родители и т.н. ще са критерии за това как живеем и как искаме да живеем. Ние избираме даи да търпим, какво да търпим иьзащо да го търпим.

А относно писмата...
ако е вкъщи, защо да й пише писма. Тя си лекува нервите в някаква почивна станция и примерния съпруг дава отчет за това какво е свършил или по скоро какви ги върши. Даже замислям писма и в обратна посока - да видим и нея. Защото и нейния персонаж е за показ и осмиване. После от жената до майка й може да има.... Ще стане интресно. Даже измислям вече заглавието "Из кореспонденцията на едно българско семейство"
Добре ли е избора на стил. Исках да звучи като писмата на придворните от времето на придворните. Такива неща можеш да прочетеш там.
Една дама, явно поела повечко енфие пише до съпруга си писмо, в което с подробности му разказва как любовника й желал да пишка върху него и колко тя била смутена от това му желание... и всякакви подобни. На свой ред съпругът разказва за дебатите си и постиженията си в политическата кариера, за разходките в парка, но никога не е вулгарен. Възпитанието за него е символ на чест. А всичко от първия до последния ред мирише на мърша. Интересното в подобни кореспонденции, ч е винаги завършват с "Обичам те! Много ми липсваш!" ей тъй на, сякаш на пук на всичко написано, като иронична усмивка под цялото безумие.
Има много в писмата...те стават много общи, а всъщност са тъй интимни.
Много го харесвам този жанр!
цитирай
9. karambol5 - :)))))))))))) Всъщност стила е ...
20.01.2011 11:29
:)))))))))))) Всъщност стила е страхотен .
За омагьосания кръг имам конкретни примери .
Занеш ,че жните в БГ са били вингаи по-зле платени . Бе збанчение ,че могат много повече от мъжете . Ако една жена реши да напусне безобразно безотговорния си мъж , тя получава като издръжка ..............50 лв за всяко дете ,при голям късмет и благосклонност от страна на съдията . Две деца - сто лева ! Толкова ! Ще и ситигнат за една семица за храна при строги икономии и лишения - основно за нея ,но нали е майка - жертва се !
След делото мъжът дори може да се похвали как онази мръсница не е успяла да го обере . Вярвай ми роднините щ его подкрепят , защото единствената цел на мръсницата е била даму вземе всичко и да хукне с любовника .
Ма все пак сме в БГ и никой друг няма да я вземе с две деца ,защото - какво ще кажат хората .....................
Не знаеш на какво съм се нагледал..........................
В тязи държава никога мъжът не е виновен ! НИКОГА ! Това е безумие !
Ако аз бях жена на такъв мъж ................щях да си тръгн без да се обърщам . Но да- щях да му оставя децата да си ги гледа- срещу сто лева на месец .
Не знам дали разбираш абсурда ...............не знам ..........
цитирай
10. amrita - Прекрасно разбирам
20.01.2011 11:45
и аз съм от гледащите абсурди.
Виж какво ще направим с теб?! Жената обвинява жените, мъжът - мъжете! :)))
Но... не мислиш ли, че подобни абсурди са до голяма степен проектирани от жената? Като не е направила избора си и като се е закачила за някой подобен екземпляр има ли право да се оплаква. Така го разбират жените! Не няма право да се оплаква, има право да стане и да поправи живота си, докато е млада и докато децата й не са се досъсипали. Има право да се стегне, да си намери някой, който ще бъде истински духовен баща (защото, съжалявам, ама това кой си е оставил материала не определя по никакъв начин бащинство, само детето може да приеме някакви лоши гени, които се прочистват при желание) да започне работа и като й пратят стоте лева издръжка да каже "Не, благодаря! Спарявам се! Ако имаш желание да даваш пари, ето ги децата, отведи ги някъде, купи им нещо..." Това има правото да направи всяка жена, която "търпи", защото търпението (в този му смисъл на страдние) не е онова търпение за чудеса, а едно изолиране и смачкване.Да чакаш нещо с радост -това е търпение. Да търпиш и страдаш тихо и прикрито с надеждата, че след време той ще улегне - е глупост.
И пак стигам до децата...знаете, че са ми болна тема. Вчера си играх с децата от блока ми на магазини, учителката им казала притчата за ябълката - купуваш една, излъскваш я, продваш я и с парите купуваш две... Та играхме си на магазини... Едно дете отстрани само гледаше и се заяждаше с другите деца. Момче! Като попитах за него, разказаха ми, че "татко му бие майка му и той е все такъв, все се заяжда, все се бие. Горкият!" Замислих се за кой ли път колко по-мъдри са децата от нас, колко по-правилно виждат нещата. Друго дете коментира: "Мама каза, че татко му се държал така, защото го уволнили от работа и се пропил." А ти какво мислиш, така ли е? - питах я. Тя ми каза нещо, което просто ме изуми: "Мама не виаги е права! И тате няма работа сега, и тате пие"
Децата много добре долавят проблемите в семейството, но нямат сил
цитирай
11. amrita - ...силата да ги решат,
20.01.2011 11:50
защото "вие сте малки, какво ли ви разбира главата"
И така, нататък....всичко е в много големи мащаби и можем да пишем цял ден .Не че ме притеснняа де:)

Истината е много елементарна, ние нямаме усет за щастие и не го търсим, ние сме свикнали да "бъдем" щастливи, защото така трябва, настроили са ни, че има неща, които те шравят щастлив и които не те. Всичко това те прави зависим от цикличността на повторението. Онова, което се повтаря започва да ни харесва или старото "бий ме, обичам та"

и това са грубите прояви, на които можем да станем свидетели. За тях по-лесно се набира някак смелост за противопоставяне. Тънките са страшни, те са скрити, не ги усещаш, а ден след ден малко по малко се изпиваш и се чидиш "кога стана така, защо се получи, нали съм щастлив"

цитирай
12. karambol5 - Права си :)))) Права си за това, че ...
20.01.2011 13:33
Права си :))))
Права си за това,че трябва да стане и да си тръгне ! Няма друг начин ,ако не иска да обрече на същото и децата си .
цитирай
13. анонимен - кажи на Гошо да ми са обади
21.01.2011 18:39
кажи на Гошо да ми са обади
цитирай
14. анонимен - пЛевмония
13.02.2011 06:37
пНевмония (лат. Pneumonia)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832382
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980