Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2011 00:00 - Няма да се върна в месомелачката!!!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 923 Коментари: 2 Гласове:
3



(думи бомби за неутрализиране на напрежението) ;)

О, не, няма да се върна в месомелачката и отново да стана консервант за захранване на болни идеи. Няма да направя нищо от онова, което се очаква, че ще направя. Няма да се подам на провокации, нито на ласкателства. Ни една дума на приятел, ни една проява на събуденото ми Его, ни един страх, нито една негативна емоция, нито някаква атака ще ме отклонят от пътя ми към слънцето. Скрийте ми звездите и ме оставете без ориентир, аз имам очи на душата си и зная посоката, все към зората вървя. Изкопайте яма на пътя ми, за да спънете бягството ми, аз в ангел ще се превърна, в пеперуда, в муха ако трябва и крилете ми ще ме отведат от другата страна. Повалете ме с удар в стомаха и нека кръв да плюя, ще се усмихна, ще ви изпратя прошката си и лазейки ще изпълзя до слънцето. Спуснете полярния мрак над всичките ми сетива, няма да спра, няма да спра да вървя в тази посока, към слънцето, защото то ще изгрее, независимо о желанията ви. Аз в него вярвам, от лъчите му събирам огън. Кой от измамните ви пламъци е по-силен и по-ярък от слънчевия, белязал сърцето ми? Коя от лъжливите ви приспивни песни е по-истинна от мелодията на детството. Чували сте я и се плашите от нея, защото тя е волен и безстрашен смях. Тя е израз на смелост, свобода и щастие.

Не! Няма да се върна в месомелачката, да стана продукт на една хранителна верига, която цялата ми същност отрича.

Аз съм дете на любовта, аз съм родена от слънцето, аз идвам от място, далечно и красиво, аз зная ясно за какво съм тук и как да постигна мечтите си. Аз съм същество с безкрайни възможности и това постепенно сломяване, ако и да е хитро - признавам, е крайно недостатъчно, за да спре този ми потенциал. Защото той е любов, а тя не се спира. Защото е светлина, а тя не се губи. Защото е енергия, която ме свързва със всичко наоколо, защото е знание, което ме прави богата.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demar - "Аз съм дете на любовта..."
19.01.2011 00:08
Хубава вечер , Ами!
Сънувай сладко и нека утрото ти е светло като теб!
цитирай
2. amrita - Прекрасна да бъде нощта ти :)
19.01.2011 00:20
и нека всяко е по-светло...за да е светло винаги в нас. Прегръщам те!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840025
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980